روزهای پایانی سال و سختی برداشت و واریز، آن هم در شرایطی که همه مشغول دریافت حقوق و عیدی هستند و در حال جابه جایی سرمایه های ارزی و ریالی، اکثر مردم را با مشکل مواجه کرده است.
به گزارش توسعه پویا از شما نیوز، هر چه به روزهای آخر اسفند نزدیک تر میشویم، سختی هایی جدید بر سر راه خانواده ها و حتی شرکتها و سازمان ها برای واریز و برداشت حقوق و حساب و کتاب قرار میگیرد. چرا که همه مجبورند در یک تایم زمانی پرداخت داشته باشند و همه به این فکر می کنیم چقدر خوب است که شعب بانک ها روزهای پایانی سال را در کنار مردم به استقبال بهار بروند و تا پایان سال مشتریان را حمایت کنند.
شیوع ویروس کرونا و سویه های جدید، ترس از صفهای طولانی و شلوغی را برای همه ما به همراه دارد. ترسی که سبب شده تا در دو سال گذشته به سمت بازارها نرویم و از خرید امتناع ورزیم. با کاهش میزان ابتلا به ویروس کرونا، همچنان خطر ابتلا به جهش های جدید مانند امیکرون وجود دارد. اما چقدر خوب بود که میتوانستیم در ساعات خلوتی اقدام به خرید کنیم. اگر در میانه راه خرید اجناس و یا بلیت برای مسافرت، با مشکلی از نظر پرداخت مواجه شویم، باید چه کنیم؟ این سوال و نگرانی است که اکثر ما داریم و با خود میگوییم؛ کاش شعب بانک در روزهای پایانی سال، همراه مردم بودند و آنها را یاری می کردند.
یکی از بانک هایی که سعی در کم شدن دغدغه ها برای مشتریان خود دارد، بانک ایران زمین است.
بانک ایران زمین، کسب اعتبار و حسن شهرت برای بانک در کلیه فعالیت ها و ایجاد زمینه های لازم جهت رشد کمی و کیفی بانک را مدنظر خود قرار داده است و امیدوار است تا با سبقت از رقبا در بازار پول و سرمایه از طریق شناسایی فرصت ها و تهدیدها و بهره برداری مناسب و بهینه فرصت ها بتواند چشم انداز اهداف خود را کامل تر نماید.
بر همین اساس، بانک ایران زمین برای بهبود فرایند ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود در کنار راهاندازی روابط عمومــی دیجیتال و مرکز تماس دیجیتال، از اعلام آمادگی شعب این بانک برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در پایان سال خبر داد.
از آن جایی که از اهداف بانک ایران زمین جلب اعتماد مردم و رضایتمندی مشتریان است، در راستای بهره برداری و استفاده بهینه از فرصتهای محیطی، جهت حفظ و افزایش سرمایه های مشتریان در روزهای سخت اقتصادی و بیماری کرونا برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان در پایان سال از طرف شعب خود اعلام آمادگی کرده است.
کارکنان شعب « بانک ایران زمین» متعهد و حساس به رشد پایدار اقتصاد ایران هستند و در جهت پشتیبانی از بانکداری مسئولانه در ایران؛ ادب، تواضع، فروتنی و نوآوری را سرلوحه فعالیت خود قرار داده تا سرمایه بان امین مردم ایران زمین باشند.
«بانک ایران زمین»، پدیده ای از کارآفرینی در بخش های مختلف اقتصادی خواهد بود. این بانک در پی آن است تا با ارائه خدمات با کیفیت و تأکید بر مشتری مداری، بانکی پیشرو در اقتصاد آینده ایران باشد.
لینک کوتاه:https://toseepooya.ir/?p=37781