شخصی‌سازی نیازهای مشتریان بستر فعالیت‌های فردای بانک صادرات ایران است

شخصی‌سازی نیازهای مشتریان بستر فعالیت‌های فردای بانک صادرات ایران است
در نشست تخصصی کیش اینوکس ۲۰۲۳ تاکید شد:
شخصی‌سازی نیازهای مشتریان بستر فعالیت‌های فردای بانک صادرات ایران است
​نشست تخصصی معرفی محصولات، ظرفیت‌ها و خدمات نوین بانک صادرات ایران در کیش اینوکس۲۰۲۳ با ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جدید این بانک و شرکت‌های ابزاری با تاکید بر شخصی‌سازی خدمات بر اساس نیازهای مشتریان و بنگاه‌های اقتصادی در تالار خوارزمی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مهدی اقبالی‌راد، معاون شعب در این نشست که با حضور  مدیران بانک، مدیران عامل و کارشناسان شرکت‌های تابعه بانک، فعالان بازار سرمایه، کارشناسان  شرکت‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد، با بیان اینکه مدل‌های مختلف کسب و کار در دنیای بانکداری به سرعت در حال تغییر و تحول است، گفت: بانک‌ها در مسیر تحول دیجیتال در صف اول قرار دارند و بانک صادرات ایران نیز گام‌های بلندی را در این مسیر برداشته که نتایج آن قابل رصد و رؤیت است.

36587451456.jpeg

وی تاکید کرد: ظرفیت‌های شرکت‌های تابعه بانک از جمله مهمترین ابزارهای قابل دسترس بانک‌ها است.

اقبالی راد افزود: آنچه که امروز در ارائه خدمات نسل چهارم خدمات بانکداری مورد توجه است، ارائه خدمات بر اساس نیاز بنگاه‌های اقتصادی و مشتریان و عمدتاً بر شخصی‌سازی خدمات استوار است و برطرف کردن نیازهای مالی و بانکی مشتریان، بستر فعالیت‌های فردای بانک صادرات ایران است.

در این نشست قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بانکداری دیجیتال به ویژه خدمات نوین نوبانک، اکوسیستم بانکداری باز، اهم خدمات در بانکداری باز، تشریح قابلیت‌های کارت تجاری، سامانه توثیق الکترونیکی دارایی‌های بانک صادرات ایران با توجه به داشتن ۵۱ میلیون حساب، ۳۵ میلیون کارت فعال، درگاه‌های مختلف بانکداری الکترونیک توسط امیرحسین آقامحمدی، رئیس اداره کل خدمات نوین بانکی بانک صادرات ایران تشریح شد.

517684861.jpeg

وی با معرفی قابلیت‌های جدید نئوبانک صادرات ایران از انتشار عمومی اپلیکیشن این خدمت جدید از اول آذر ماه خبر داد.

آقامحمدی تعداد تراکنش‌های روزانه در بانک صادرات ایران را ۴۰ میلیون اعلام کرد و افزود: بیش از ۵۷ درصد این تراکنش‌ها بر بستر اپلیکیشن موبایلی همراه بانک انجام می‌شود.

فریدون صالحیان ، رئیس اداره کل بانکداری خرد و بازاریابی بانک صادرات ایران به عنوان دبیر این نشست با اشاره به جایگاه و اهمیت تقویت زیرساخت‌های بانکداری جامع و نقش مؤثر آن در  اختصاصی سازی خدمات بانکداری در دنیای امروز گفت: توجه بانک صادرات ایران به ارائه خدمات بانکداری جامع با ساز و کارها مختلف دنبال می‌شود به نحوی که شرکت‌های بزرگ در نزدیکترین لایه به ستاد مرکزی بانک صادرات ایران، یک کارمند به عنوان RM  (مدیرحساب) دارند.

وی همچنین در خصوص مزیت‌ها و کارکردهای چکنو و استقبال مشتریان بانک از چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران، گفت: بر اساس قوانین برنامه هفتم توسعه تا یک سال آینده چک‌های کاغذی از گردونه خدمت‌رسانی خدمات بانکی حذف خواهد شد.

صالحیان (2).jpeg

وی افزود: پیشرو بودن بانک صادرات ایران در توسعه چک امن دیجیتال، برند چکنو را در نظام بانکداری کشور برای استفاده از چک الکترونیک به صورت انحصاری به خود اختصاص داده است.

در این نشست مهرداد رضایی، مشاور مدیرعامل بانک صادرات ایران در امور بانکداری جامع نیز طی سخنانی بر تقسیم‌بندی انواع بانک‌ها از نظر کارکرد و نوع خدمات به هفت دسته، گفت: بانکداری جامع از سال گذشته در بانک صادرات ایران آغاز شد که مشتمل بر بانکداری شرکتی، تجاری، خرد و بازاریابی است که خدمت بانکداری شرکتی در بانک صادرات ایران با توجه به مدل‌های اصلاح شده به بیش از ۲۴۰ شرکت ارائه می‌شود.

1561451.jpeg

سید هادی ابطحی، مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات ایران نیز در این نشست به تشریح برنامه‌های این کارگزاری در سال جاری پرداخت و  از برگزاری برنامه‌های آموزشی از جمله آشنایی با بورس، اوراق مشتقه در تفاهم‌نامه با کانون کارگزاران و ارائه مدرک رسمی خبر داد.

وی همچنین رونمایی از سامانه یکپارچه بازار سرمایه  به نام بازاریاب در این کار گزاری را تشریح کرد که در غرفه بانک صادرات ایران در برنامه رونمایی قرار دارد.

وی ثبت و رصد لحظه‌ای عملکرد مالی مشتریان را از مهمترین ویژگی‌های این سامانه عنوان کرد.

مهدی ابراهیمی، مدیرعامل تامین سرمایه سپهر نیز به تشریح توانمندی‌های این شرکت در حوزه تامین مالی، مدیریت ثروت، انتشار اوراق بدهی، تشریح کارکرد صندوق های سرمایه‌گذاری و استفاده از امکانات بانک صادرات ایران در فراهم کردن بستر ارائه خدمات بانکی از جمله اعتبارات اسنادی، ضمانت نامه و حتی تسهیلات برای سرمایه‌گذاران  پرداخت و تاکید کرد که نسل نوین خدمات این شرکت بر ارائه راه‌حل‌های مناسب با استفاده از ظرفیت‌ها و محصولات ‌ویژه است.

92651.jpeg

ابراهیمی از راه‌اندازی سامانه ‌ها و نوآوری در ارائه خدمات به بانک‌ها، بیمه‌ها، بورس و صنایع خبر داد و طراحی مدل‌های جدید کسب و کار ، ایجاد هلدینگ های چند سطحی و اعتلاف راهبردی با مشتریان را از دیگر برنامه‌ها و ظرفیت‌های ابن تامین سرمایه برشمرد.

هادی آقابابایی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاس نیز با تشریح آخرین دستاوردها و قابلیت‌های این شرکت از افزایش سهم مبلغی تراکنش‌های شرکت پرداخت الکترونیک به  ۱۵ درصد در صنعت پرداخت خبر داد و افزود: این شرکت بیشترین نرخ رشد را در بین ۱۲ شرکت پرداخت الکترونیک در کشور دارد.

36516541.jpeg

وی با اعلام آمادگی برای همکاری با تمامی شرکت‌ها و بانک‌ها برای ارائه خدمات پرداخت، از انتشار اپلیکیشن جدید این شرکت با نام پاسینو  در نمایشگاه نظام‌های پرداخت در اواخر آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

آقابابایی افزود: در حال حاضر شرکت پرداخت الکترونیک پاس با ۱۷ بانک کشور قرارداد همکاری دارد و برای توسعه همکاری با آنها از آمادگی لازم برخوردار است.

تشریح کارکردهای چکنو ( چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران) نیز در این نشست توسط حامد حاجیلو، کارشناس اداره کل خزانه‌داری بانک انجام شد .

وی با تشریح مزیت‌های این چک برای شرکت‌کنندگان در این نشست، از تازه‌ترین آمار صدور چکنو توسط مشتریان بانک صادرات ایران خبر داد.

حاجیلو با اشاره به اینکه وابستگی چکنو به نرم‌افزارهای جانبی از بین خواهد رفت، از صدور بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار برگ چکنو توسط مشتریان این بانک خبر داد و افزود: تاکنون ۱۲۷ هزار برگ چکنو به ارزش بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال پاس و کارسازی شده است.

وی گفت: رتبه اول واگذاری چک در سامانه چکاوک نیز به بانک صادرات ایران تعلق دارد.

سیدمهدی احمدی، عضو هیئت مدیره بیمه سرمد نیز طی سخنانی به تشریح قابلیت‌های این بیمه و کسب رتبه یک توانگری مالی این شرکت پرداخت و برای ارائه انواع خدمات بیمه‌ای به شرکت‌ها  اعلام آمادگی کرد.

این نشست با انجام پرسش و پاسخ به پایان رسید.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=69341

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *