سیاست اصلی ما شفاف‌سازی، خدمت‌رسانی بی منت، و خردمندانه به مردم است

سیاست اصلی ما شفاف‌سازی، خدمت‌رسانی بی منت، و خردمندانه به مردم است
مدیر عامل بیمه ایران در تبریز اعلام کرد:
سیاست اصلی ما شفاف‌سازی، خدمت‌رسانی بی منت، و خردمندانه به مردم است

‎توسعه پویا- حسن شریفی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران؛ در آیین افتتاح ساختمان بیمه ایران تبریز، ضمن تبرزک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و دهه کرامت اعلام کرد: برای کاهش دغدغه ‌های اقتصادی مردم، سیاست اصلی ما در بیمه ایران، شفاف‌سازی، خدمت‌رسانی بی منت، متواضعانه و خردمندانه به مردم است.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه ایران ، حسن شریفی ، در این آیین که با حضورجمعی از مسئولان استانی، همکاران ، اعضای انجمن صنفی نمایندگان وپیشکسوتان برگزار شد ، تاکید کرد: از همه همکارانم در بیمه ایران می خواهم ، در درجه اول تکریم مردم عزیز را در اولویت کارهای خود، قرار دهند.

شریفی با اشاره به حادثه آتش سوزی سال ۱۳۹۸ بازار تاریخی سرپوشیده تبریز ، خاطر نشان کرد : بیمه ایران در راستای ارائه خدمات بی منت ، خسارت زیادیدگان این حادثه را ، با تیم کارشناسی قوی ، ظرف مدت یک هفته از وقوع آتش سوزی پرداخت کرد و موجب راه‌اندازی مجدد کسب و کار این بازار شد.

مدیرعامل بیمه ایران موضوع فرهنگ‌سازی بیمه ، برای برخورداری حداکثری مردم ، از خدمات شرکت های بیمه برای جبران خسارت آنها ، در زمان وقوع حوادثی مانند آتش سوزی ،زلزله ، سیل وسایر حوادث را مهم دانست وخواستارتوجه بیشتر مسئولین و مردم به موضوع بیمه شد.

‎جعفری آذر ، فرماندار شهرستان تبریز ، در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های بیمه ایران ، گفت : بیمه ایران ، پیشتاز صنعت بیمه است و من به عنوان یک شهروند ومشتری، ۱۵ سال است که از خدمات بیمه ایران استفاده می کنم ، بدون اینکه ارتباط کاری با این مجموعه داشته باشم ، بیمه ایران را انتخاب کردم.

‎وی در ادامه اظهار داشت: بیمه ایران بعنوان راهبر و سیاست گذاراصلی صنعت بیمه در کشور مطرح است و امیدوارم با راهگشایی بیمه ایران ، شاهد پوشش حداکثری همه مردم ، از خدمات بیمه‌ای در کشور باشیم.

برنامه‌های دیگرمدیر عامل وهیات همراه ، در این استان، راه اندازی سامانه برخط پرداخت خسارت غیرحضوری شعبه تبریز، دریافت لوح تقدیر از هیأت امنای بازار تاریخی تبریز به پاس عملکرد خوب و سریع در جریان حادثه آتش سوزی بازار تبریز و بازدید از شعبه های ممتاز امام خمینی(ره) و مرند بود.

‎گفتنی است درابتدای این مراسم فرامرز قهرمانی مدیرکل بیمه ایران آذربایجان شرقی ، گزارشی از عملکرد استان و روند ساخت ساختمان تبریزرا ارائه نمود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=41358

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *