سرپرست شعبه بیمه سرمد در استان خراسان رضوی معرفی شد

سرپرست شعبه بیمه سرمد در استان خراسان رضوی معرفی شد
سرپرست شعبه بیمه سرمد در استان خراسان رضوی معرفی شد

با صدور حکمی از سوی رشنوادی، مهدی حاجی‌حسینی به عنوان سرپرست مدیریت استان خراسان رضوی بیمه سرمد منصوب و معرفی شد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط‌عمومی بیمه سرمد، نشست کارکنان، مدیران و شبکه فروش این شرکت در استان خراسان رضوی با حضور رسول ساجدی معاون توسعه بازار، امور استان‌ها و شبکه فروش سرمد و معاون بانک صادرات استان خراسان رضوی برگزار شد.

در این مراسم، مهدی حاجی‌حسینی، سرپرست مدیریت استان خراسان رضوی، حکم خود دریافت کرد و جایگزین جمشید خاتمی شد.

در حکم رشنوادی مدیرعامل بیمه سرمد برای حاجی‌حسینی، بر کسب رضایتمندی مشتریان و ذی‌نفعان، تلاش در ارتقای برند سرمد و تقویت پایگاه اجتماعی شرکت در استان، برنامه‌ریزی با هدف جذب و توسعه شبکه فروش، توسعه فروش بیمه‌های زندگی به عنوان محصول استراتژیک شرکت و نظارت دقیق فنی و مالی و پیگیری وصول مطالبات تاکید شده است. 

رسول ساجدی در این مراسم، با اشاره به سیاست‌های جدید شرکت بیمه سرمد برای توسعه بازار فروش و توجه ویژه به خرده‌فروشی گفت: با توجه‌ به تغییر رویکردهای بیمه سرمد تصمیم گرفته شد تا نفس جدیدی در استان خراسان رضوی دمیده شود. این تصمیم به معنی ناکارآمدی مدیران گذشته و فعالیت‌های آنان نیست، بلکه این تغییر به دلیل سیاست‌های پیش‌رونده و روبه‌رشد بیمه سرمد انجام شده است. 

پس از این مراسم، مدیران بیمه سرمد با کیومرث جهانبانی، مدیر شعب بانک صادرات خراسان رضوی دیدار کردند.

جهانبانی در این دیدار اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۴۵۰۰ نفر از کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه سرمد هستند و اگر خدمات این شرکت به آنان ایده‌آل باشد، هر یک از کارکنان بانک صادرات می‌توانند معرفی‌کننده خدمات بیمه سرمد به جامعه باشند. 

مدیر بانک صادرات خراسان رضوی با بیان اینکه سرعت ارائه خدمات و پاسخگویی به مشتریان برای شرکت‌های بیمه در حقیقت یک سرمایه‌گذاری برای آنها محسوب می‌شود، گفت: متمرکز شدن فعالیت‌های بیمه‌گری در استان و تفویض اختیارات بیشتر به سیستم مدیریتی استان‌ها قطعاً می‌تواند به کاهش مشکلات و افزایش خدمات‌رسانی بیمه سرمد کمک شایانی کند. 

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=35419

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *