- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

سرپرست جدید اداره کل آموزش و پژوهش معرفی شد

سرپرست جدید اداره کل آموزش و پژوهش معرفی شد
سرپرست جدید اداره کل آموزش و پژوهش معرفی شد [۱]

آیین تودیع و معارفه خدامی مدیرکل سابق و محبی فر سرپرست جدید اداره کل آموزش وپژوهش با حضور دکتر سلامی سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری، در دفتر آموزش و پژوهش برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی بیمه ایران  سلامی در این مراسم با قدردانی از زحمات مدیران وکارکنان دفتر آموزش تاکید کرد: با ایجاد ثبات و پایداری، جذب نخبگان دانشگاهی ، تحول دیجیتال ، نوآوری و تغییر ذهنیت ، ما می توانیم تحول آموزشی  بوجود آوریم . با ساخت پادکست های آموزشی و حرکت در راستای اهداف و سند راهبردی بیمه ایران و گسترش فضاهای باز آموزشی می‌توانیم تغییرات سودمند در رفتار کارکنان بوجود آوریم.

 عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی ها  و مدیر کل سابق دفتر آموزش وپژوهش ضمن اشاره به حضور کوتاه مدت خود در این مرکز ، گزارشی  از فعالیت صورت گرفته ارائه نمود وگفت : بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و با کمک دوستانی که سالها در این مرکز فعالیت دارند ، ریل گذاری مناسبی در سیستم آموزشی ایجاد شد ، اما لازم است که نگاه ما به مقوله آموزش در بیمه ایران تغییر پیدا کند. آموزش و بدنه شرکت هر چه قدر بهم نزدیک شوند موفقیت آموزشی بیشتر خواهد شد.

فاطمه محبی فر سرپرست دفتر آموزش و پژوهش ، با ابراز خرسندی از حضور در دفتر آموزش تصریح کرد: تغییرات پرشتاب دنیای امروز می طلبد که به  آموزش اهمیت بیشتری بدهیم، آموزش هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است. اگر ما می‌خواهیم اتفاقات خوبی در سازمان بیفتد باید سراغ آموزش برویم. بیمه ایران بعنوان پدر صنعت بیمه با اقدامات نوآورانه وخلاقیت های خود می تواند الگو و موتور محرکه آموزش صنعت بیمه کشور باشد.  

در ادامه این مراسم معاونین و کارکنان این دفتر نقطه نظرات خود را بیان داشتند واز زحمات وخدمات دکتر خدامی در دوره مدیریت این مرکز تقدیر و تشکر نمودند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=41195 [۱]

[۳] [۴]