- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

سامانه پل (پرداخت لحظه‌ای) در بانک پارسیان عملیاتی شد

سامانه پل (پرداخت لحظه‌ای) در بانک پارسیان عملیاتی شد
سامانه پل (پرداخت لحظه‌ای) در بانک پارسیان عملیاتی شد [۱]

توسعه پویا، سامانه پرداخت لحظه‌ای «پل» در بانک پارسیان راه‌اندازی و امکان انتقال وجه بین‌بانکی با سهولت، سرعت و امنیت بیشتر و به‌صورت لحظه‌ای فراهم شد.مشتریان بانک پارسیان با استفاده از این سامانه می‌توانند با امنیت بیشتر و کارمزد کمتر نسبت به سامانه‌های ساتنا و پایا، برای انتقال آنی مبالغ ۱۵۰ میلیون ریال یا کمتر با استفاده از اینترنت بانک و همراه بانک پارسیان، به‌صورت آنی به انتقال وجه به‌حساب افراد در سایر بانک‌هایی که دارای این سامانه هستند، اقدام کنند.

به گزارش توسعه پویا [۲] این گزارش می‌افزاید، پرداخت لحظه‌ای از طریق سامانه پل، ازنظر کارکردی شبیه به انتقال وجه از طریق کارت به کارت است با این تفاوت که مبدأ و مقصد تراکنش‌ها در این سامانه، به‌جای شماره کارت، شماره شبای حساب افراد است.

شایان‌ذکر است؛ با توجه به انتقال آنی وجوه در این سامانه، امکان لغو تراکنش وجود نداشته و ضروری است که کاربران اینترنت بانک ابتدا نسبت به استعلام شماره شبای مقصد اطمینان حاصل کرده و سپس نسبت به انجام انتقال وجه اقدام کنند.

گفتنی است، سامانه پل، سرویسی بین‌بانکی، هماهنگ و استاندارد در سطح کشور است که با نظارت بانک مرکزی، تسویه پرداخت‌های لحظه‌ای با حجم انبوه و مبالغ خرد را فراهم می‌کند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=41018 [۱]

[۳] [۴]