سازمان فروش دیجیتال بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد

سازمان فروش دیجیتال بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد
معاون برنامه‌ریزی و توسعه و سرپرست مرکز فناوری اطلاعات شرکت بیمه تجارت‌نو از عملیاتی شدن پروژه «فروش آنلاین بیمه‌نامه» در این شرکت خبر داد و گفت: بر خلاف پلتفرم‌های رایج که ابتدا اطلاعات بیمه گذار را به صورت «آنلاین» دریافت و سپس بیمه‌نامه را به صورت «آفلاین» صادر می‌کنند، پلتفرم بیمه تجارت‌نو، بیمه نامه را در لحظه و به صورت آنلاین صادر می‌کند.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو؛ دکتر سعید‌روحانی با بیان این که این پلتفرم، برای نخستین بار در صنعت بیمه کشور، زنجیره فروش بیمه نامه را از ابتدا تا صدور نهایی به طور کامل پیاده سازی کرده است، اظهار کرد: در پلتفرم سازمان فروش دیجیتال بیمه‌های شرکت بیمه تجارت‌نو، فروش آنلاین بیمه‌نامه آتش سوزی، شخص ثالث، مسئولیت، مسافرت داخلی، مسافرت خارجی، بیمه های پزشکان و پیراپزشکان و بیمه‌های تجهیزات الکترونیک امکان پذیر است.

وی افزود: هر شخصی می‌تواند با مراجعه مستقیم به نشانی tejaratnoins.ir، بیمه‌نامه‌های مورد نظر خود را مشاهده کرده و پس از مقایسه طرح‌های مختلف، طرح مطلوب را انتخاب و سپس با پرداخت حق بیمه به صورت آنلاین، آن را خریداری کند.

روحانی ارائه امتیاز به خریداران بیمه‌نامه، امکان مشارکت در جشنواره‌ها، دریافت تحفیف به مناسبت‌های مختلف، یادآوری زمان صدور تاریخ انقضای بیمه‌نامه، شارژ کیف پول و معرفی به دیگران را از جمله مزیت‌های این پلتفرم خواند و خاطرنشان کرد: با حفظ سوابق خرید بیمه نامه‌های افراد در این سامانه، امکان صدور سریع بیمه نامه جدید ایجاد شده و به دلیل اتصال آن به اپلیکیشن بنو، فرایند درخواست خسارت نیز دقیق و سریع خواهد بود.

معاون برنامه ریزی و توسعه و سرپرست مرکزفناوری اطلاعات شرکت بیمه تجارت‌نو همچنین امکان درج کد اعضای شبکه فروش شرکت به منظور حفظ حقوق آنها در این سامانه را یادآور شد و ادامه داد: از آنجا که فرایند تایید انسانی در این سامانه وجود ندارد، هزینه های صدور بیمه نامه به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

وی شکست انحصار در فضای دیجیتال صنعت بیمه را یک الزام خواند و با بیان این که شرکت بیمه تجارت‌نو با راه اندازی این سامانه، نخستین گام را در این زمینه برداشته است، اظهار کرد: با ایجاد فضای رقابتی در فروش، عدالت اجتماعی در صنعت بیمه بیش از پیش محقق می شود.

روحانی همچنین با تاکید بر این که این سامانه مبتنی بر الزامات «افتا» پیاده سازی شده است، امنیت آن را تضمین شده خواند و گفت: اطلاعات شخصی کاربران بر روی سرورهایی که امنیت آنها توسط شرکت به دقت تحت کنترل است، نگهداری می‌شود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=81580

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *