زیربخش های کشاورزی که باید در موضوع جهش تولید، مورد اهتمام ویژه قرار گیرند

زیربخش های کشاورزی  جهش تولید

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در ارتباط تصویری مستقیم با هفت مجموعه تولیدی، زیربخش های کشاورزی که باید در موضوع جهش تولید، مورد اهتمام ویژه قرار گیرند را برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی به نقل از  پاج، ایت الله خامنه ای در این مراسم اظهار داشت: طرح‌های کشاورزی به‌خصوص تمرکز بر تولید محصولات اساسی، همچون گندم، دانه های روغنی، گیاهان دارویی و آبزیان و خودکفایی در این عرصه‌ها با استفاده از شیوه‌های آبیاری مدرن باید در موضوع جهش تولید مورد اهتمام ویژه قرار گیرند.
این گزارش می افزاید: در این مراسم که وزرای جهاد کشاورزی، صمت، نیرو و رفاه نیز حضور داشتند، بر موضوعاتی همچون لزوم اتخاذ روش مناسب خرید تضمینی محصولات کشاورزی با نرخ مشخص برای جلوگیری از ریسک در انتخاب محصول برای کشت، توسعه کشاورزی صنعتی و لزوم به‌روزرسانی ماشین‌آلات کشاورزی برای افزایش تولید تاکید شد.
شایان ذکر است بانک کشاورزی به عنوان حامی و پشتیبان مالی بخش کشاورزی، برای تحقق «جهش تولید» با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، بیش از پیش بر حمایت از تولید محصولات استراتژیک همچون گندم، دانه های روغنی ،گیاهان دارویی و آبزیان پرورشی با استفاده از روش های نوین آبیاری و مکانیزاسیون کشاورزی و تلاش برای رسیدن به خودکفایی در تولید تاکید خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *