رویکرد متعالی بانک آینده در ایفای نقش «مسئولیت‌های اجتماعی»

رویکرد متعالی بانک آینده در ایفای نقش «مسئولیت‌های اجتماعی»/ از مدرسه سازی در دورترین نقطه کشور تا آجر به آجر ایرانمال در خدمت سلامت مردم
رویکرد متعالی بانک آینده در ایفای نقش «مسئولیت‌های اجتماعی»/ از مدرسه سازی در دورترین نقطه کشور تا آجر به آجر ایرانمال در خدمت سلامت مردم

بانک آینده به‌عنوان یک شهروند سازمانی به نقش‌آفرینی خود در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی و هم‌چنین رعایت الزامات قانونی و مبانی اخلاقی کسب‌وکار متعهد است و در کنار شفافیت و پاسخ‌گویی، برای حفظ ثبات زیست‌بوم سازمان در حال و آینده، رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و رضایت‌مندی و خشنودی مشتریان، سهامداران و سایر ذی‌نفعان، همواره تلاش مستمر و مفید دارد.

به گزارش توسعه پویا، از جمله اقدامات انجام شده توسط بانک آینده در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکتی، می‌توان به‌کمک مالی به زلزله‌زدگان غرب کشور و ارسال بسته‌های لوازم‌تحریر برای دانش‌آموزان این مناطق، حمایت از دانش‌آموزان کم‌تر برخوردار از طریق توزیع بسته لوازم‌تحریر، ساخت و تحویل مدارس «امید آینده» از جمله: دبیرستان ۱۱ کلاسه در آساوله شهرستان سنندج، ۹ کلاسه شریف‌آباد فارس، ۶ کلاسه در روستای خون‌سرخ بندرعباس، زاهدان، مهرشهر بیرجند، ریگان کرمان، بوشهر، یاسوج و ایلام اشاره کرد.

همچنین راه اندازی مدارس ۳ کلاسه از نسل جدید کانتینری در منطقه کم‌برخودار و صعب‌العبور روستای میانده شهرستان تالش، مجتمع آموزشی در چهاردانگه اسلامشهر، ساخت سالن ورزشی چندمنظوره در روستای شهابیه شهرستان خمین، اعطای وام قرض‌الحسنه ازدواج به زوجین برای آغاز زندگی مشترک، حمایت از واحدهای کوچک و متوسط تولیدی (SME) در حوزه اعتبارات به‌خصوص کسب‌و‌کارهای آسیب‌دیده از ویروس کرونا، تهیه، تولید و پخش نماهنگ یوزپلنگ ایرانی در راستای حمایت از موضوع حفاظت از محیط‌زیست و پخش آن از شبکه‌های تلویزیونی و سایر رسانه‌های اجتماعی و ساخت و بهره‌برداری از ۲۵ خانه بهداشت در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وقت، اشاره کرد که در طول سال های اخیر ، انجام شده است تا عموم مردم عزیز کشورمان به‌خصوص مناطق کم‌برخوردار، از مواهب آن بهره‌مند شوند.

بانک آینده، به‌عنوان یک بانک خصوصی ایرانی، همواره با اتکا و اعتماد به ذی‌نفعان، به‌ویژه مشتریان و دانش و تجربه مدیران شایسته و کارکنان متعهد خود توانسته است؛ علاوه بر کسب افتخارات ملی، نام و اعتباری اطمینان بخش در کشور و مجامع بین‌المللی به‌دست آورد.

گفتنی است: در دوره مدیریت جدید بانک آینده همچنان ارزش‌آفرینی و مشتری محوری، گسترش شعب در سراسر کشور، ارائه خدمات بانکداری نوین و روزآمد به مشتریان و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های سودآور و اشتغال‌زا و عمل به مسئولیت اجتماعی از فعالیت‌های مهم بانک آینده است تا این بانک با باور به «آینده‌ای روشن»، در رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور عزیزمان، همراه و هم‌گام با نظام بانکی کشور و نهادهای بالادستی، نقش خود را به‌خوبی ایفا کند.

همچنین، عنوان «بانک سال ایران» (Bank of The Year In Iran) که در شرایط خاص اقتصادی و همه‌گیری بیماری کرونا، با تکیه بر دانش، تجربه و استعداد سازمانی، به‌دست آمد مرهون معیارهای عملکرد خوب، واکنش سریع و ابتکاری بانک آینده در برابر همه‌گیری Covid-19 بود که توجه داوران را به‌خود جلب کرد.

بر اساس این گزارش، بانک آینده بزرگ‌ترین دارایی خود، یعنی مرکز نمایشگاهی ایران‌مال را در طول یک‌هفته به یک بیمارستان ۳۰۰۰ تختخوابی برای مبتلایان به کرونا تبدیل کرد.

از دیگر اقدامات، ارائه خدمات عام‌المنفعه بانک آینده در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، اختصاص بخش بزرگی از امکانات بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) برای راه‌اندازی یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مراکز واکسیناسیون کشور به‌منظور کمک، همراهی و هم‌دلی برای مدیریت بحران کرونا است که شهروندان عزیز بی‌شماری در این مرکز واکسن دریافت کرده و این روند هم‌چنان با قوت ادامه دارد.

از دیگر اقدام ارزنده بانک آینده در راستای ایفای نقش خود در انجام مسئولیت‌های اجتماعی؛ اجرای موفقیت‌آمیز طرح «حمایت از فرشتگان سلامت»، با هدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت در مبارزه با همه‌گیری بیماری کرونا بود که در قالب اعطای تسهیلات خرد با شرایط آسان و نرخ ویژه برای کادر درمانی شاغل کشور در بیش از ۳۰۰ بیمارستان اصلی و معین ارائه دهنده خدمات به بیماران کرونایی انجام شد که با استقبال گسترده‌ای از سوی این عزیزان مواجه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *