رویداد تریبون کامز «آوای درنا» روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشتماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران روابط عمومی، مدیران رسانهها، متخصصین حوزه دیجیتال مارکتینگ و اعضای هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران در سالن همایش های کتابخانه ملی برگزار شد.
به گزارش توسعه پویا [۲]، رویداد تریبون کامز «آوای درنا» با هدف بررسی گزارشی از وضعیت روابط عمومی ایران برگزار شد. آرمان صفایی، مدیرعامل تریبون درباره برگزاری تریبون کامز توضیحاتی را ارائه داد و گفت: تریبون پلتفرمی پیشتاز در زمینه نشر رپورتاژ آگهی، بک لینک، لینک پرومکس و… است و با نزدیک ۱۷۰۰ رسانه در این حوزه همکاری دارد. این رویداد میزبان ۲۰ رسانه است و بیش از ۳۰ هزار کسب و کار و ۱۰ هزار رسانه بین المللی و ۸ هزار صفحه شبکه اجتماعی و ۱۷۰۰ رسانه فارسی را با خود همراه کرده است.
وی افزود: تریبون پلتفرم پیشگام انتشار رپورتاژ آگهی و روابط عمومی دیجیتال است که خدمات مربوط به این حوزه را با رویکردهای برندسازی و سئو برای مشتریان خود فراهم میکند.
همچنین برگزاری نشست خبری، تور رسانه ای، رپورتاژ آگهی و تولید محتوا با اهداف سئو و روابط عمومی، در کنار خدماتی مثل بک لینک و لینک پرومکس از جمله اقدامات و اهداف تریبون است.
پنل تخصصی این رویداد با حضور نگار عرب، مدیر ارتباطات سازمان تپسی، امیر لعلی، مدیر روابط عمومی، بازاریابی و مشتریان بانک سینا، امیرحسین موسوی، مدیر ارتباطات گروه دیجی کالا، مهربانو مهدی، مدیر روابط عمومی برند طبیعت و رضا جمیلی، سردبیر هفته نامه کارنگ درباره چالش های روابط عمومی و تعاملات با رسانه صورت گرفت.
لینک کوتاه: