رویداد تریبون کامز «آوای درنا» برگزار شد

رویداد تریبون کامز «آوای درنا» برگزار شد
رویداد تریبون کامز «آوای درنا» برگزار شد
رویداد تریبون کامز «آوای درنا» روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران روابط عمومی، مدیران رسانه‌ها، متخصصین حوزه دیجیتال مارکتینگ و اعضای هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران در سالن همایش های کتابخانه ملی برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا، رویداد تریبون کامز «آوای درنا» با هدف بررسی گزارشی از وضعیت روابط عمومی ایران برگزار شد. آرمان صفایی، مدیرعامل تریبون درباره برگزاری تریبون کامز توضیحاتی را ارائه داد و گفت: تریبون پلتفرمی پیشتاز در زمینه نشر رپورتاژ آگهی، بک لینک، لینک پرومکس و… است و با نزدیک ۱۷۰۰ رسانه در این حوزه همکاری دارد. این رویداد میزبان ۲۰ رسانه است و بیش از ۳۰ هزار کسب و کار و ۱۰ هزار رسانه بین المللی و ۸ هزار صفحه شبکه اجتماعی و ۱۷۰۰ رسانه فارسی را با خود همراه کرده است.

وی افزود: تریبون پلتفرم پیشگام انتشار رپورتاژ آگهی و روابط عمومی دیجیتال است که خدمات مربوط به این حوزه را با رویکردهای برندسازی و سئو برای مشتریان خود فراهم می‌کند.
همچنین برگزاری نشست خبری، تور رسانه ای، رپورتاژ آگهی و تولید محتوا با اهداف سئو و روابط عمومی، در کنار خدماتی مثل بک لینک و لینک پرومکس از جمله اقدامات و اهداف تریبون است.

پنل تخصصی این رویداد با حضور نگار عرب، مدیر ارتباطات سازمان تپسی، امیر لعلی، مدیر روابط عمومی، بازاریابی و مشتریان بانک سینا، امیرحسین موسوی، مدیر ارتباطات گروه دیجی کالا، مهربانو مهدی، مدیر روابط عمومی برند طبیعت و رضا جمیلی، سردبیر هفته نامه کارنگ درباره چالش های روابط عمومی و تعاملات با رسانه صورت گرفت.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=56365

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط