رونمایی از نسل جدید سیستم نوبت دهی هوشمند توسط بانک ملی ایران

بانک ملی ایران از نسل جدید سیستم نوبت دهی هوشمند در نظام بانکی کشور با مشخصه بکارگیری فناوری اینترنت اشیاء رونمایی کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه هوشمند نوبت دهی پارس تکنولوژی سداد از شرکت های زیرمجموعه بانک ملی ایران با هدف بهینه سازی و مدیریت توان خدمت رسانی سازمان به همه مشتریان و افزایش بهره وری درون سازمانی ایجاد شده است و بکارگیری فناوری اینترنت اشیاء، ارایه خدمات هوشمند نوبت دهی، ارایه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری، ارایه گزارش های مدیریتی برخط و منعطف و استفاده از نسل جدید سیستم نظرسنجی از مهم ترین مشخصات این محصول منحصر به فرد بانک ملی ایران است.

دریافت نوبت به صورت غیرحضوری با استفاده از پیام رسان بله، نصب پنل نظرسنجی برای مشتریان و جمع آوری اطلاعات و نظرات و جستجوی خلوت ترین صف در نزدیکترین شعبه با توجه به خدمت درخواستی و مکان مشتری از دیگر مشخصه های سیستم نوبت دهی هوشمند بانک ملی ایران است.

در نسخه آنلاین @ bot_Nobatgir امکان اخذ نوبت آنلاین با توجه به خدمت درخواستی، امکان انجام فرآیندهای بانکی مجاز، مشاهده قوانین و بخشنامه های بانکی و ارسال مدارک مورد نیاز وجود دارد.

این سیستم دسترسی به گزارش ریز کارکرد شعب، گزارش نظرسنجی باجه ها و کارکنان شعب، گزارش وضعیت گیشه ها، گزارش میزان کارکرد پرسنل و باجه های شعب و… را برای کاربر مجاز امکان پذیر کرده است.

لازم به ذکر است، این محصول با به کارگیری سامانه های نرم افزاری و تجهیزات سخت افزاری امکان مدیریت صف و نوبت به دو صورت حضوری و غیر حضوری در کلیه مراکز دارای مراجعه کننده را فراهم می آورد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=47205

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *