رونمایی از دو کتاب جدید در چهارمین «نشست روز جهانی روابط‌عمومی»

رونمایی از دو کتاب جدید در چهارمین «نشست روز جهانی روابط‌عمومی»
رونمایی از دو کتاب جدید در چهارمین «نشست روز جهانی روابط‌عمومی»
در چهارمین «نشست روز جهانی روابط‌عمومی» از دو کتاب انتشارات کارگزار روابط‌عمومی به زودی دو کتاب جدید با عناوین «کلان‌داده در خدمت پژوهش‌های کیفی» و «تفکر انتقادی و رسانه‌های هوشمند» رونمایی شد. 

به گزارش توسعه پویا،  انتشارات کارگزار روابط‌عمومی از دو کتاب جدید با عناوین «کلان‌داده در خدمت پژوهش‌های کیفی» و «تفکر انتقادی و رسانه‌های هوشمند» را در چهارمین «نشست روز جهانی روابط‌عمومی» رونمایی کرد. این نشست در تاریخ سوم مرداد ۱۴۰۳ با حضور جمعی از فعالان و متخصصان روابط‌عمومی برگزار شد.

کتاب «کلان‌داده در خدمت پژوهش‌های کیفی»

کتاب «کلان‌داده در خدمت پژوهش‌های کیفی» به نویسندگی کتی ای. میلز و ترجمه علی شاکر به زودی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود. این کتاب راهنمایی عملی برای استفاده از کلان‌داده‌ها در پژوهش‌های عمیق و کیفی ارائه می‌دهد. میلز، استاد مطالعات سواد دیجیتال در موسسه علوم یادگیری و آموزش معلمان دانشگاه کاتولیک استرالیا، در این کتاب به بررسی موضوعاتی همچون استخراج متن، تحلیل احساسات، تصویرسازی اطلاعات و داده‌ها پرداخته است.

این کتاب به دلیل رویکرد میان‌رشته‌ای و ارائه نمونه‌هایی از آموزش، جامعه‌شناسی و سایر حوزه‌ها، می‌تواند مرجعی مفید برای پژوهشگران و متخصصان باشد تا بینش‌های مبتنی بر داده را در کار خود ادغام کنند.

کتاب «تفکر انتقادی و رسانه‌های هوشمند»

کتاب «تفکر انتقادی و رسانه‌های هوشمند» به نویسندگی اکبر کریمی به زودی توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر خواهد شد. این کتاب به بررسی ضرورت تفکر انتقادی و سواد رسانه‌ای در عصر حاضر می‌پردازد و نشان می‌دهد که چگونه این دو مهارت می‌توانند به مخاطبان کمک کنند تا در برابر اثرات تولیدات رسانه‌ای و پیام‌های مخرب مقاومت کنند.

کتاب در سه بخش کلیات سواد رسانه‌ای، تفکر انتقادی و رسانه‌های هوشمند تنظیم شده است و به مباحثی مانند تاریخچه سواد رسانه‌ای، راهکارهای آموزش تفکر خلاق و انتقادی و اهمیت این مهارت‌ها در دروس مختلف می‌پردازد.

تجلیل از بیست‌وپنجمین سالگرد درگذشت بنیانگذار روابط‌عمومی ایران

در این نشست، پروفسور علی‌اکبر جلالی، پدر علم فناوری اطلاعات ایران، با ارائه افق‌های جدیدی از دانش و تکنولوژی از جمله ابزارهای هوش مصنوعی و فرصت‌های آن برای روابط‌عمومی، به مخاطبان خود نکاتی ارزشمند ارائه کرد.

همچنین، بیست‌وپنجمین سالگرد درگذشت شادروان دکتر حمید نطقی، بنیان‌گذار روابط‌عمومی ایران، تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *