رونمایی از تی تی پلاس سامانه هوشمند غیرحضوری بانک توسعه تعاون

رونمایی از تی تی پلاس سامانه هوشمند غیرحضوری بانک توسعه تعاون
رونمایی از تی تی پلاس سامانه هوشمند غیرحضوری بانک توسعه تعاون
سامانه هوشمند غیرحضوری بانک توسعه تعاون با عنوان تی تی پلاس با حضور مدیر عامل و رییس هیات مدیره بانک رونمایی شد.

به گزارش توسعه پویا، شهرام بخشا سرپرست معاونت مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات در آیین رونمایی سامانه در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی اظهار داشت: طی ماههای اخیر همکاران فناوری و حوزه های مرتبط اقدامات و تلاش های فراوانی برای راه اندازی سامانه بروز داده اند.

وی افزود: همکاری و تعامل کاملی از سوی واحدهای فناوری بانک با امور اعتباری بانک برای ورود عقود اسلامی مرتبط جهت فراهم سازی زمینه و برنامه ریزی برای پرداخت غیر حضوری تسهیلات وجود داشته است و در حال حاضر پرداخت تسهیلات بر اساس قراردادهای لازم الاجرا در سامانه امکان پذیر گردیده و به تدریج، کلیه تسهیلات مبتنی بر عقود اسلامی از طریق سامانه قابل انجام می شود.

بخشا تصریح کرد: پیش بینی شده بخش مهمی از تسهیلات خرد شعب مبتنی بر سامانه و به صورت غیر حضوری پرداخت گردد.

علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه تعاون گفت: افتتاح حساب غیر حضوری با تکیه بر احراز هویت، تطبیق اطلاعات ثبت احوال و تشخیص کاربر مبتنی بر جدیدترین تکنولوژی روز از طریق سامانه امکان پذیر است.

وی افزود: ((افتتاح حساب برخط)) و ((تسهیلات برخط)) دو خدمت مهم سامانه محسوب می شوند و امکان اخذ تضامین و سفته الکترونیک به صورت غیر حضوری نیز از طریق سامانه فراهم می شود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=57939

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *