روز به یادماندنی در پتروشیمی پردیس؛ همدلی کارگران با مدیرعامل

روز به یادماندنی در پتروشیمی پردیس؛ همدلی کارگران با مدیرعامل
روز به یادماندنی در پتروشیمی پردیس؛
همدلی کارگران با مدیرعامل
کارگران شرکت‌های پیمانکار صبح امروز با حضور در ورودی مجتمع پتروشیمی پردیس با سبد گل به استقبال مدیرعامل آمدند. اصلاح حقوق و مزایای نیروهای پیمانکار و بهبود شرایط معیشتی کارگران ، همواره مورد تاکید دکتر میری لواسانی بوده است.

 به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی پردیس، نمایندگان کارگران در این تجمع با اشاره به تلاش های دکتر میری لواسانی برای بزرگ کردن سفره کارگران اظهار داشتند: این تجمع خودجوش برای تقدیر از کارهای بزرگ مدیرعامل محترم شرکت و همه مدیرانی است که در طول یکسال گذشته برای بهبود شرایط کارگران زحمت فراوانی کشیدند.

سیامک محمدی یکی از نمایندگان کارگران در این آیین اظهار داشت: از بدو ورود دکتر میری لواسانی به پردیس تمام هم و غم ایشان بهبود وضعیت معیشت کارگران بود، ایشان تلاش زیادی برای وسیعتر کردن سفره کارگران داشتند و الحمدلله امروز قدم های موثری برای کاهش شکاف ایجاد شده بین دریافتی نیروهای کارگری و کارفرما برداشته شده و امیدواریم به مرور این شرایط به سمت بهبودی بیشتر پیش برود.

محمدصالح جرگه پور یکی دیگر از نمایندگان کارگران نیز گفت: ما در اینجا جمع شده ایم تا قدردان زحماتی باشیم که بعد از سالها چشم انتظاری کارکنان به سرانجام رسیده است، برای دکتر میری لواسانی و همه مدیرانی که در این مسیر تلاش کردند دعای خیر می کنیم و آرزوی سلامتی قلبی داریم.

 مدیرعامل پتروشیمی پردیس در این تجمع با بیان اینکه همه ما عضوی از خانواده بزرگ پردیس هستیم اذعان کرد: ما در یکسال گذشته به موفقیت های زیادی دست پیدا کردیم که بدون تلاش شما کارگران عزیز امکان پذیر نبود، اگر به افتخار کسب مقام دوم در بین شرکت های ارزآور ایران دست یافته ایم مرهون زحمات خستگی ناپذیر شما عزیزان است.

دکتر میری لواسانی بیان کرد: در یکسال گذشته سعی کردیم بخشی از زحمات کارگران عزیز را با کمک اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت که همیشه در موضوعات کارگری با نگاه مثبت در کنار بنده بودند جبران کنیم. هنوز هم به شرایط ایده آلی که مدنظرمان هست نرسیده ایم و امیدواریم در آینده نیز شرایط بهتری برای کارگران عزیز رقم بخورد.
وی افزود: وقتی لبخند را روی لبان شما می بینم به عنوان عضوی از خانواده پردیس احساس آرامش می کنم و تا روزی که در خدمت شما هستم بدون تردید از هر تلاشی که در راستای بهبود معیشت کارگران عزیز باشد کوتاهی نمی کنم.
برقراری فوق العاده ایاب و ذهاب کارگران، وصل کارانه کارگران به تولید و فروش، افزایش مبالغ هدایای مناسبتی و رفاهیات، افزایش نرخ اضافه کاری، افزایش کمک هزینه مسکن و برقراری کمک هزینه تحصیلی فرزندان کارگران بخشی از حمایت های پتروشیمی پردیس از نیروهای پیمانکاری است که در طول یکسال گذشته با حمایت دکتر میری لواسانی اجرایی شده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=81047

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *