نقش روابط عمومی در ایجاد یک سازمان مسئولیت‌پذیر اجتماعی

توسعه پویا، «توسعه»؛ واژه ای است که برای همه کشورها، دولت ها، سازمان ها  و شرکت ها با اهمیت و جدی است. در درون این توسعه، بیش از هر عبارت…

حسن عمیدی: روابط عمومی عصر اطلاعات

روابط عمومی نهادی است که به جوامع نوین تعلق دارد و در روند پیدایش و رشد سازمان‌های نوین برای تسهیل ارتباط میان سازمانها با محیط درونی و بیرونی، مخاطبان، گروه‌های…

علم و مهارت ارتباطات، بخش مهمی از حکمرانی است/پرهیز از امور تزئینی

مدیر کل روابط عمومی جهاددانشگاهی در پیام خود به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با تاکید بر این که علم و مهارت ارتباطات، بخش مهمی از حکمرانی است، گفت:…

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» با همکاری مشترک انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط‌عمومی در «تالار وحدت» برگزار می‌شود.   به گزارش توسعه پویا از شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی…

چه موقع روابط عمومی در یک سازمان عملکرد مؤثری دارد؟

مدیرسابق روابط عمومی‌ بانک ‌دی با اشاره به لزوم پیگیری و مشورت روابط عمومی‌ها، گفت: اگر مدیری قائل باشد که روابط عمومی‌، بخشی از زنجیره سرمایه یک ‌سازمان است و…

معرفی مدیران ارشد ارتباط‌گر در چهارمین دوره گراف‌دی 

چهارمین رویداد گراف‌دی با شعار «روابط عمومی معتمد ، مدیریت مقتدر»، با معرفی مدیران ارشد ارتباط‌گر در نخستین دوره ارزیابی مدیران ارشد در سالن همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار…

اهمیت انعطاف‌پذیری سیاستی در حوزه ارتباطی و روابط‌عمومی

مدیر عامل شرکت فنآپ با اشاره به اینکه روابط عمومی خوب کمک ‌می‌کند ‌یک‌ «سازمان» دیده شود، نه «روابط عمومی»، گفت: روابط عمومی باید در کنار انعطاف‌پذیری سیاسیتی، در بحران‌ها…

تاثیر ابزارهای رسانه‌ای و ارتباط سازنده با مخاطب

مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه در کمیته انتصابات دولت‌ها همه امور توجه می‌شود، جز حوزه ارتباطی، گفت: تصور اینکه سازمانی در عصر حاضر…

شرط مفید بودن یک شرکت، توجه به روابط عمومی است

معاون وزیرارتباطات با اشاره به جایگاه روابط عمومی در موفقیت یک سازمان، گفت: هر سازمانی اگر بخواهد برای مخاطبان خود مفید واقع شود، باید به روابط عمومی توجه کند. به گزارش…

روابط عمومی باید برای دغدغه‌های ارتباطی سازمان، نظر و ایده داشته باشد

استاد جامعه شناسی ارتباطات با بیان اینکه روابط عمومی باید درباره مسائل سازمان دغدغه‌مند باشد، گفت: برخی مدیران هنوز جایگاه روابط عمومی را صرفا اطلاع رسانی می‌دانند، در حالی که مدیریت…