روابط عمومی پیشتازان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی

روابط عمومی پیشتازان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی
روابط عمومی پیشتازان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی
مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ضمن تبریک فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان پیشتازان در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در واقع به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباطی میان مدیران با کارکنان و مردم عمل می کنند.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، عبدالرضا مسگری افزود: در واقع روابط عمومی با شفاف سازی و ارائه دستاوردها و توانمندی های هر مجموعه به جامعه مخاطب نقش زیادی در تنویر افکار عمومی و روشن سازی اذهان مردم دارند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها منبعی از تخصص و تعهد هستند خاطر نشان کرد: با توجه به نقش سازنده و مهم روابط عمومی در آگاهی بخشی و استحکام بخشی بین سازمان ها و مخاطبان، به عنوان قلب تپنده یک مجموعه عمل کرده که بی شک بدون بهره مندی از این ظرفیت هیچ دستگاه و سازمانی نمی تواند آنچنان که باید به اهداف والای خود دست یابد.

مسگری گفت: از سوی دیگر روابط عمومی به مثابه عنصری قوی در تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان و مجموعه ها تلقی شده و در واقع کانون تفکر هر سیستم هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز در دهکده جهانی اطلاعات با سرعت وصف نشدنی در حال مبادله هستند خاطر نشان کرد: امروز نمادهای توسعه در تمام عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در هر جامعه ای در گرو بهره گیری از ظرفیت هایی چون روشنگری افکار عمومی و توزیع عادلانه اطلاعات است که موفقیت در این عرصه منوط به بهره گیری از تخصص، علم و تعهد روابط عمومی و ارتباطات است.

مدیر روابط منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در پایان ضمن تبریک فرارسیدن این روز به فعالان این عرصه در سراسر کشور به خصوص روابط عمومی منطقه گفت: امیدواریم که با ایجاد فضایی سالم با هدف اطلاع رسانی دقیق و برقراری ارتباطی سالم و صمیمانه تر بین مجموعه و مردم بتوانیم نقش خود را در شفاف سازی و روشن ساختن افکار جامعه در خصوص اقدامات صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام هر چه بهتر ایفا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط