- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

رفاه ستاره شهر مشهد/ سی‌تی استار افتتاح شد

رفاه ستاره شهر مشهد/ سی‌تی استار افتتاح شد
رفاه ستاره شهر مشهد/ سی‌تی استار افتتاح شد [۱]

جناب آقای دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، در پی ادامه روند قدرتمند توسعه شتابان، یکی از فاخرترین فروشگاه‌های رفاه را افتتاح کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ پنجشنبه بیست و ششم خردادماه، مراسم باشکوه افتتاحیه فروشگاه هایپر سی‌تی استار، با حضور جناب آقای دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، جمعی از مدیران عالی‌رتبه‌ ستادی، استانی، فروشگاهی، مقامات و مسئولان دولتی و استانی و همچنین همراه با استقبال پرشور مردم خونگرم شهر مشهد برگزار شد.

اجرای کمدین، اجرای گروه موسیقی زنده، آتش‌بازی، برش کیک و روبان و سخنرانی مسئولان از بخش‌های دیگر این آیین بود.

درباره این فروشگاه بزرگ و فاخر

فروشگاه فاخر هایپر رفاه سی‌تی استار از شعبات نوین و به‌روز خانواده بزرگ رفاه عضو قدیمی صنعت خرده فروشی میهن عزیزمان ایران، در راستای تحقق هدف والای توسعه شتابان، با مساحت بیش از ۵۰۰۰ متر مربع در مجتمع تجاری تفریحی بزرگ سی‌تی استار با اشتغالزایی جوانان مجرب و متخصص و با رقم سرمایه گذاری قابل توجه در راستای حمایت از تولید داخلی، برخورداری از امکانات فروشگاهی روز دنیا و همگام با رقبای بین المللی، دارای بخش‌های متنوع چون فروش کالاهای داخلی با کیفیت همراه با تخفیفات ویژه در روزهای سخت اقتصادی کشور و با هدف حمایت از تولید ایرانی، سبزیجات تازه، نان و شیرینی، لبنیات تازه، قصابی، لوازم خانگی، پارکینگ اختصاصی و… به طور رسمی آغاز به کار کرد.

سی‌تی استار کجاست؟

مرکز خرید و سرگرمی سیتی استار با قرارگیری در قلب منطقه تجاری گردشگری سپاد و با دسترسی‌های آسان از حاشیه کمربندی شهر مشهد یکی از شاخص‌ترین مراکز خرید شهر مشهد می‌باشد.
سیتی استار با معماری مدرن و طراحی خلاقانه فضاهای عمومی در زمینی به مساحت ۹۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۷۲۰۰۰ متر مربع توسط شرکت توسعه عمران ستاره شهر پاژ در حال احداث می‌باشد.
این مجموعه در ۹ طبقه شامل ۲۳۰ واحد تجاری، پارکینگ‌های مسقف و روباز، هایپرمارکت فاخر رفاه، فودکورت، فودویلیج، مینی سیتی (شهر کوچک)، شهربازی، چرخ و فلک، رستوران و کافی شاپ‌های متعدد، دیواره‌های صخره‌نوردی و باغ بام می‌باشد.
وجود نورگیرهای متعدد و دید مرکزی وسیع، به زیبایی فضای داخلی پروژه افزوده و نورپردازی فوق‌العاده، جلوه بی بدیلی به منظره شب این بنای بزرگ می‌بخشد.
پیش‌بینی ورودی‌های متعدد در این پروژه و مجاورت با بزرگراه، به سهولت دسترسی شهروندان و مسافران می‌انجامد. هم‌جواری با بوستان و فضای سبز در ضلع شرقی پروژه و در نهایت مجاورت با پارکینگ عمومی با ظرفیت بیش از ۲۵۰ خودرو، از دیگر مزیت‌های مرکز خرید و سرگرمی سیتی استار به شمار می‌رود.

جاذبه‌های سی‌تی استار

مرکز خرید و سرگرمی سیتی استار با ایجاد جاذبه‌های کم نظیر خود، با بالاترین استانداردهای بین المللی شامل تلفیق هنرمندانه‌ چرخ و فلک با ساختمان مرکز خرید، شهر بازی شهر کوچک ( شهر مشاغل کودکان )، کافی شاپ‌ها، فودکورت‌ها و رستوران‌های متنوع، دیواره‌های صخره نوردی، هایپرمارکت بزرگ و فاخر رفاه به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع و حضور برندهای معتبر داخلی و خارجی، خدماتی کامل و متنوع و با بهترین کیفیت به مجاوران و زائران حضرت امام رضا علیه السلام ارائه می‌نماید.

این روزها از خانه تا فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه راه دوری نیست

این فروشگاه همانند سایر شعبات رفاه از غرفه‌های متنوعی برخوردار است و کالاهای مورد نیاز مشتریان گرامی را با نازل‌ترین قیمت‌ها عرضه می‌کند.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خرسند است که توانسته با تلاش شبانه روزی نقش به‌سزایی را در حوزه اشتغال‌زایی و خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران ایفا کند تا به عنوان یک بنگاه اقتصادی پیشگام کاملا ایرانی همواره همراه مردم باشد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=41783 [۱]

[۳] [۴]