رضایت ۱۰۰ درصدی بیمه‌گذاران در پرونده‌های جرحی

رضایت 100 درصدی بیمه‌گذاران در پرونده‌های جرحی
در سه‌شنبه‌های پاسخگویی مطرح شد؛
رضایت ۱۰۰ درصدی بیمه‌گذاران در پرونده‌های جرحی
مدیر شعبه تخصصی فاطمی بیمه رازی از رسیدگی به موقع به پرونده‌های خسارت جرحی خبر داد و گفت: بیش از ۶ میلیارد تومان خسارت بدنی در سال جاری طی ۵۳ پرونده با رضایت کامل بیمه گذاران پرداخت شده است.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، بابک طاهری اقدم- مدیر شعبه تخصصی فاطمی بیمه رازی که مهمان شصت و دومین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود، گفت: شعبه فاطمی، شعبه تخصصی پرداخت خسارت‌های حوادث رانندگی و ثالث بدنی است و پرونده افراد داخل خودرو که در سطح استان تهران دچار آسیب و فوت می‌شوند، در این شعبه رسیدگی می‌شود.

او با تاکید بر اینکه در دیگر استان‌ها، بررسی پرونده‌های خسارت بدنی توسط شعب استانی بررسی می‌شود، ادامه داد: در سال جاری ۵۴ پرونده با رشد ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته تشکیل شده که تا به امروز به ۵۳ پرونده رسیدگی شده است.

طاهری اقدم تصریح کرد: در مدت زمان مورد بحث بیش از ۶ میلیارد تومان خسارت با رضایتمندی کامل پرداخت شده که دلیل رشد ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه، رشد قابل توجه در صدور بیمه نامه‌ است.

مدیر شعبه تخصصی فاطمی بیان کرد: مبلغ پرداختی پرونده خسارت در سال جاری تا به امروز با رشد ۲۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه رشد داشته که این موضوع به دلیل رشد مبلغ دیه در ابتدای سال ۱۴۰۲ بوده است.

او بیان کرد: پرونده‌های معوق سال‌های گذشته در انتهای سال ۱۴۰۱ به طور کامل رسیدگی و پرداخت شده و این در حالی  است که مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های این شعبه، حداکثر ۷۲ ساعت خواهد بود.

طاهری اقدم تاکید کرد: به دلیل اهمیت موضوع در شعبه تخصصی فاطمی، شورای خسارت با حضور کارشناسان ارشد شعبه تشکیل و این موضوع در روند رسیدگی خسارت‌ها بسیار تاثیرگذار بوده است.

مدیر شعبه تخصصی فاطمی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه دلایل عمده در وقوع خسارت‌‌های رانندگی چیست، گفت: سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، انحراف به چپ و … از عمده دلایل وقوع حوادث رانندگی است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=58276

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *