- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

رشد ۶۱۶ درصدی صدور بیمه‌نامه‌های آتش سوزی بیمه رازی

رشد 616 درصدی صدور بیمه‌نامه‌های آتش سوزی بیمه رازی
مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه رازی خبر داد:
رونمایی از دو محصول جدید در رشته آتش سوزی
رشد ۶۱۶ درصدی صدور بیمه‌نامه‌های آتش سوزی
[۱]
مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه رازی از رشد ۶۱۶ درصدی صدور بیمه نامه آتش سوزی در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در روزهای آینده بیمه رازی از دو بسته جدید بیمه‌ای در رشته آتش سوزی در راستای ارائه خدمات نوین رونمایی خواهد کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲]، رضا بیگدلی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی از رشد ۶۱۶ درصدی صدور بیمه‌نامه‌های آتش سوزی این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در سالجاری قراردادهای بسیار مناسبی در رشته آتش سوزی به امضا رسیده که حجم قابل توجهی از این قراردادها به صورت استانی و توسط نمایندگان بیمه رازی جذب شده است.

مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه رازی، ادامه داد: در کنار قراردادهای استانی، قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت مستقیم توسط شرکت بیمه رازی به امضا رسیده که این قرارداد تاثیرقابل توجهی در معرفی و دریافت خدمات خاص بیمه رازی در میان خانواده معظم شهدا و ایثارگران داشته است.

او تصریح کرد: بسته خدماتی قرارداد با بنیاد شهید خدمات قابل قبولی با ارائه پوشش‌ خطراتی همچون سیل، زلزله و طوفان همراه است.

بیگدلی یادآور شد: در ارائه خدمات به‌روز و به‌لحظه، شعب تاثیرگذار است و این موضوع عاملی شده که تعداد قابل توجهی از شعب بیمه رازی رشد بیش از ۱۰۰ درصد را در معرفی و صدور بیمه نامه آتش سوزی در سالجاری نسبت به مدت مشابه به ثبت برسانند.

مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه رازی تلاش نمایندگان و شعب را در رشد نرخ صدور بیمه‌های آتش سوزی تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: در سالجاری حدود اختیارات شعب و نمایندگان در صدور بیمه نامه آتش سوزی افزایش چشمگیری داشته و این موضوع افزایش قدرت اختیار نمایندگان و شبکه فروش را به همراه داشته است.

او تسهیل فرآیند جذب پرتفو را یکی از مهم‌ترین اقدامات بیمه رازی در سالجاری بیان و خاطرنشان کرد: در روزهای آینده بیمه رازی از دو بسته جدید در رشته آتش سوزی در راستای ارائه خدمات نوین به بیمه‌گذاران رونمایی خواهد کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=58802 [۱]

[۳] [۴]