- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

رشد ۷۰ درصدی تسهیلات شعبه شهرکرد منتهی به تیرماه۱۴۰۰

رشد ۷۰ درصدی تسهیلات شعبه شهرکرد منتهی به تیرماه۱۴۰۰
رشد ۷۰ درصدی تسهیلات شعبه شهرکرد منتهی به تیرماه۱۴۰۰ [۱]
رئیس شعبه شهرکرد بانک توسعه صادرات ایران با اعلام رشد ۷۰ درصدی اعطای تسهیلات به مشتریان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: این شعبه از بانک در یکسال منتهی به تیرماه ۱۴۰۰ بالغ بر دو میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال تسهیلات به مشتریان پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۷۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش توسعه پویا [۲] به نقل از خبرنگار اگزیم نیوز، محمود مومن زاده در نشست مجازی معرفی خدمات بانک توسعه صادرات ایران گفت: شعبه شهرکرد در بخش اعتبارات اسنادی نیز رشد  ۸۹۰۰ درصدی داشته است.

وی با اشاره به رسالت بانک توسعه صادرات ایران برای حمایت از صادرات غیر نفتی اظهار داشت: تسهیلات تلفیقی بانک از محل منابع بانک و منابع صندوق توسعه ملی با نرخ ۱۴.۵ درصد، تسهیلات دانش بنیان با نرخ ۱۲ درصد و تسهیلات ارزی با نرخ تقریبی ۶ تا ۷ درصد در اختیار مشتریان قرار دارد.

مومن زاده با اعلام اینکه بیش از ۹۰ درصد از صادرکنندگان نمونه استان چهارمحال و بختیاری از مشتریان بانک توسعه صادرات هستند، گفت: بیش از هشت هزار درصد رشد  گشایش اعتبار اسنادی داخلی در شعبه شهرکرد نشان از تعامل رو به رشد بانک توسعه صادرات با فعالان اقتصادی استان دارد. 

[۳] [۴]