رشد ۲۰۸ درصدی جذب نماینده و افزایش ۴۶ درصدی کارمزد شبکه فروش

رشد ۲۰۸ درصدی جذب نماینده و افزایش ۴۶ درصدی کارمزد شبکه فروش
رشد ۲۰۸ درصدی جذب نماینده و افزایش ۴۶ درصدی کارمزد شبکه فروش

مدیر راهبری شبکه فروش شرکت بیمه رازی از افزایش ۴۶ درصدی کارمزد شبکه فروش، کاهش چشمگیر نمایندگان کم درآمد و افزایش قابل توجه نمایندگان دارای درآمد مطلوب این شرکت خبر داد و این دستاورد را ناشی از افزایش میزان توجه به دغدغه های شبکه فروش در قالب پنج چرخش استراتژیک بیمه رازی دانست.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه رازی، فریدون کاظمی در نهمین جلسه سه شنبه‌های پاسخگویی که به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرام شرکت پخش می‌شد با بیان این که بیش از ۸۰ درصد پرتفوی بیمه رازی از طریق شبکه فروش تامین می شود، افزایش میزان خدمات و تسهیلات در نظر گرفته شده برای نمایندگان و شعب در دوره مدیریت جدید بیمه رازی را یادآور شد و گفت: بیش از ۹۰ درصد از مجوزها و  اختیارات ستاد بیمه رازی به شعب تفویض شده و ایشان مکلف گردیده اند این اختیارات را به نمایندگان واگذار نمایند که به نوبه خود اقدامی بی نظیر در صنعت بیمه محسوب می شود.

مدیریت راهبری شبکه فروش، چرخش از ستاد محوری به شعبه محوری و نماینده محوری را استراتژی هوشمندانه بیمه رازی دانست و با بیان اینکه اشاعه فرهنگ بیمه، مشتری مداری و انتقال صدای مشتری به شرکت از طریق تعامل رئوس مثلث خدمت دهی ممکن است، افزود: مجموعه اقدمات انجام شده به منظور حمایت هر چه بیشتر از شبکه فروش باعث رشد ۲۰۸ درصدی جذب نماینده در بیمه رازی شده است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره در نظر گرفتن پوشش بیمه ای برای نمایندگان این شرکت گفت: اکنون همه دفاتر نمایندگی ملزم به دریافت کد کارگاه شده اند و از همین طریق می توانند پوشش بیمه تامین اجتماعی را برای کارکنان دفاتر دریافت کنند، اما به طور جامع، طرحی به منظور حمایت از نمایندگان جهت پوشش بیمه تامین اجتماعی و بیمه عمر نمایندگان در هیات عامل طرح شده است که امیدواریم تا ابتدای مرداد ماه عملیاتی شود.

کاظمی طرح بیمه درمان تکمیلی نمایندگان بیمه رازی را نیز از اقدامات بزرگ در صنعت بیمه دانست و با بیان این که زمان جمع آوری اطلاعات نمایندگان به این منظور تا پایان هفته جاری تمدید شده است، اظهار کرد: پوشش های بیمه‌ای نمایندگان با کارکنان شرکت تفاوتی ندارد و قصد ما این است که حداکثر خدمات را به همه اعضای شبکه فروش ارائه نماییم.

او درباره محدودیت تعداد IP نمایندگان برای ورود به سیستم صدور را نیز ناشی از ابلاغیه بیمه مرکزی دانست و اشاره به اینکه در دوره شیوع کرونا حداکثر همراهی با نمایندگان در این زمینه انجام شده است، خاطرنشان کرد: اکنون حداکثر یک IP اضافه در اختیار نمایندگان قرار می گیرد و در موارد خاص نیز امکان بررسی وجود دارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین الزامات نگهداری و بایگانی مدارک در نمایندگی‌ها نیز گفت: با حذف بیمه نامه‌های کاغذی، بخش عمده مدارک بیمه‌های درمان و شخص ثالث به صورت الکترونیکی دریافت و بایگانی می‌شود و این مشکل نیز با ارائه دستورالعمل مربوطه توسط مدیریت‌های محترم اتومبیل و درمان برطرف گردیده است.

کاظمی درباره موضوع حمایت نقدی و پرداخت وام به نمایندگان نیز که مورد سوال قرار گرفته بود، با بیان این که وام خرید دفتر و سایر تسهیلات از جمله کمک هزینه ساخت و نصب تابلو، کمک هزینه طرح های بازاریابی، تجهیز دکوراسیون دفاتر، مشارکت در تبلیغات و … به نمایندگان پرداخت می شود، از انجام مذاکرات اولیه درخصوص ارائه طرحی جدید برای پراخت وامی خارج از ضوابط آیین نامه ۹۷ به نمایندگان خبر داد و گفت: امیدواریم بیمه رازی به عنوان نخستین شرکت بیمه‌ای  این طرح را هر چه زودتر برای نمایندگان اجرا نماید.

ایشان همچنین از ارائه برنامه جامع دیگری به بیمه مرکزی برای توسعه کمی و کیفی شبکه فروش بیمه رازی خبر داد و با اشاره به این که مدل توسعه شعب در تهران و سایر استان ها در دست بررسی است، اظهار کرد: شعبه یاسوج و شعبه ای اختصاصی در وزارت نیرو در شرف راه‌اندازی است.

وی ادامه داد: این امکان وجود دارد که از ظرفیت نمایندگان برای دریافت مدارک و اسناد خسارت و تسهیل فرایند پرداخت خسارت استفاده شود که به این منظور تا کنون بیش از ۶۵۰ نماینده شرکت، در دوره‌های آموزشی مربوطه حضور داشته‌اند.

مدیر راهبری شبکه فروش شرکت بیمه رازی به موضوع تخصیص سهام بورسی به نمایندگان نیز اشاره کرد و با بیان اینکه نحوه ی عملکرد در این خصوص تغییراتی داشته است گفت: برنامه ما این است که با پرداخت کمک هزینه خرید سهام، شبکه فروش را در شرکت سهامدار کنیم.

کاظمی همچنین با پاسخ مثبت به پیشنهاد مطرح شده برای ارائه پوشش بیمه مسئولیت نمایندگان و شبکه فروش، خاطرنشان کرد: درباره جزئیات این خدمت و نحوه ارائه باید تصمیم گیری شود.

وی همچنین در خاتمه گفتگو از اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار به نمایندگان نیز خبر داد و با بیان این که مهلت تسویه با این اعتبار افزایش یافته است، پیگیری‌های صورت گرفته جهت ارائه  کارت اعتباری به نمایندگان را نیز یادآور شد و گفت: همه تلاش ما، توانمندتر کردن شبکه فروش است.

در پایان این نشست ، تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد ، مدیر روابط عمومی و بین الملل به مهندس کاظمی مدیریت راهبری شبکه فروش  بیمه رازی اهدا گردید.

قابل ذکر است سه شنبه های پاسخگویی بیمه رازی ، هر هفته ، با هدف پاسخ مدیران ارشد شرکت به سوالات نمایندگان و شبکه فروش به صورت آنلاین از ابتدای سال ۱۴۰۰ ایجاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط