رشد ۱۰۱ درصدی تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران در اراک

رشد ۱۰۱ درصدی تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران در اراک
رشد ۱۰۱ درصدی تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران در اراک

مجموع تسهیلات اعطایی شعبه اراک بانک توسعه صادرات ایران طی ده ماه گذشته بیش از چهار هزار میلیارد ریال بوده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش توسعه پویا، رئیس شعبه اراک بانک توسعه صادرات ایران روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اگزیم نیوز، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۲۰۵ میلیون دلار اعتبارات و بروات اسنادی و ۵۵ میلیون دلار حوالجات ارزی از طریق این شعبه کارسازی شده، این در حالیست که در مجموع عملیات بانکی بیش از ۵۰ درصد از واردات کل استان مرکزی از طریق این شعبه صورت پذیرفته است.

سعید رضایی با بیان آنکه بیشترین تسهیلات بانک توسعه صادرات استان مرکزی به بخش صنعت تخصیص داده شده، شمش آلومینیوم، پکیج های حرارتی، خطوط انتقال نیرو و صنایع شیمیایی را از مهمترین صنایع صادراتی این استان اعلام کرد.

وی ادامه داد: شعبه اراک تاکنون ۷ مرتبه به عنوان شعبه برتر از بین شعب بانک انتخاب و از سوی موسسه عالی آموزش بانکداری مورد تقدیر قرار گرفته است.

رضایی با ذکر اینکه شعبه اراک از زمان تاسیس تاکنون همواره از رشدی پایدار در زمینه پرداخت تسهیلات و ارائه انواع خدمات بانکی برخوردار بوده، اظهار داشت: از نقاط قوت این شعبه، تنوع در ارائه خدمات بانکی است؛ به نحوی که دراین شعبه از بانک توسعه صادرات همواره تلاش شده که مشتریان از سبد کاملی از خدمات بانک بهره مند شوند.

رضایی در ادامه به تشریح طرح های تامین مالی شده از سوی شعبه اراک پرداخت و گفت: تامین مالی حوزه صنعت، منجر به حفظ اشتغال و همچنین اشتغالزایی مستقیم برای صدها نفر شده است؛ از جمله این طرح ها می توان به تامین مالی شرکت ویستا اعتماد ایرانیان در شهرستان خمین اشاره کرد؛ این واحد تولیدی تنها شرکت تولید کننده ظروف چینی در کشور است که به تنهایی برای ۳۰۰ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=36351

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *