رشد بیش از ۵۳ درصدی بیمه معلم در دوماهه نخست ۱۴۰۳

رشد بیش از ۵۳ درصدی بیمه معلم در دوماهه نخست ۱۴۰۳
رشد بیش از ۵۳ درصدی بیمه معلم در دوماهه نخست ۱۴۰۳
بازخوانی دستاوردهای شرکت بیمه معلم تا دوم خرداد سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که حق بیمه تولیدی این شرکت بیش از ۵۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه معلم، این شرکت در مدت مذکور موفق شد تا بالغ بر ۱۲.۲۰۰ میلیارد ریال حق بیمه تولیدی را ثبت کند. این رقم در مقایسه با حق بیمه تولیدی ۷.۹۷۰ میلیارد ریالی در مدت مشابه سال گذشته، حدود ۴.۲۳۰ میلیارد ریال رشد داشته است.

بی‌شک این رکوردشکنی شرکت بیمه معلم در حق بیمه تولیدی، ناشی از اعتماد و ر ضایت سازمان‌ها، شرکت‌ها، نهادها و بخش بزرگی از عموم جامعه است.

مروری بر سبد پرتفوی دوماهه نخست سال جاری شرکت بیمه معلم و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته، نشان داد که بالاترین میزان رشد در حق بیمه صادره این شرکت مربوط به رشته بیمه مسئولیت با ۱۱۳ درصد رشد است.

در رتبه بعدی، رشته بیمه حوادث انفرادی با رشدی ۱۰۷ درصدی قرار دارد و رشته بیمه باربری با رشدی ۱۰۰ درصدی، جایگاه سوم را از منظر حق بیمه تولیدی این شرکت در دوماهه نخست امسال به خود اختصاص داده است.

میزان رشد حق بیمه تولیدی این شرکت در دوماهه نخست امسال در رشته بیمه‌های درمان گروهی ۷۰ درصد، در رشته بیمه عمر انفرادی ۵۶ درصد و در رشته بیمه آتش‌سوزی ۴۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

گفتنی است بیمه معلم همواره در تلاش است تا با افزایش تعداد شعب، نمایندگی‌ها و مراکز طرف قرارداد در سراسر کشور و ارائه بهترین سرویس‌ها به مشتریان، سهم خود از بازار بیمه کشور را افزایش دهد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=81234

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *