- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

راه اندازی مجدد واحد تولیدی پروان در جنوب استان تهران/ ضرورت بازبینی در روند همکاری سیستم بانکی با واحدهای تولیدی

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور اعلام کرد:
راه اندازی مجدد واحد تولیدی پروان در جنوب استان تهران/ ضرورت بازبینی در روند همکاری سیستم بانکی با واحدهای تولیدی

میثم زالی، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در حاشیه مراسم افتتاح فاز اول مجموعه تولیدی پروان در جنوب تهران، بر لزوم توجه ویژه به مقوله تولید در سال پایانی دولت دوازدهم تاکید کرد.


به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۱]، در این مراسم که خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و بندپی استاندار تهران نیز حضور داشتند، فاز اول مجموعه تولیدی مواد غذایی پروان که به دلیل برخی مشکلات مانند عدم تامین نقدینگی مورد نیاز ماه ها تعطیل بود، به بهره برداری رسید.
زالی در حاشیه این مراسم و در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب که به مناسبت هفته دولت و در ارتباط تصویری با هیات دولت پیرامون موانع تولید بیان شد، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند مسئله‌ تولید کلید اصلی اشتغال است و نقش مهمی در معیشت مردم، کاهش تورم و ایجاد ارزش پول ملی دارد.

وی افزود: اکثر موانع تولید ریشه داخلی دارد که با تلاش و همت مسئولان ذیربط قابل حل است. سال پایانی دولت فرصتی طلایی برای تحقق جهش تولید است و با همدلی همگانی مسئولان و مردم این امر میسر می شود.
دبیر ستاد تسهیل تاکید کرد: کلید حل مشکلاتی مانند واردات بی رویه که هم دغدغه رهبری و هم مساله مسئولان ارشد نظام است، حمایت همه جانبه از تولید و برداشتن سنگ از پیش پای تولید کنندگان است.

زالی در پایان خاطر نشان کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی مثل واحد پروان که تا کنون از هیچ یک از تسهیلات و خدمات بانکی استفاده نکرده ، با مشکل تامین نقدینگی مواجه هستند. خواسته تولیدکنندگان از سیستم بانکی این است که برای تامین نقدینگی و در اختیار قراردادن منابع بانکی برای تولید با رویکرد بازتری عمل کنند.

[۲] [۳]