- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

راه‌اندازی سامانه اختصاصی سهام عدالت در کارگزاری بانک دی

راه‌اندازی سامانه اختصاصی سهام عدالت در کارگزاری بانک دی

با هدف توسعه دامنه خدمت رسانی به تمامی دارندگان سهام عدالت، سامانه اختصاصی سهام عدالت در شرکت کارگزاری بانک دی راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا [۱] و به نقل از روابط عمومی بانک دی [۲]، محمدعلی بخشی زاده، عضو هیئت عامل و معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای قانون آزادسازی مستقیم سهام عدالت و با هدف توسعه دامنه خدمت رسانی به دارندگان این سهام، سامانه اختصاصی سهام عدالت با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک و شرکت کارگزاری بانک دی ایجاد و راه اندازی شد. 
وی افزود: تمامی دارندگان سهام عدالت می‌توانند برای مشاهده دارایی و ارزش ریالی سهام خود بدون حضور در شعب بانک یا شرکت کارگزاری به وب سایت بانک دی بخش «ثبت نام در سامانه سهام عدالت کارگزاری» مراجعه کرده و با ثبت نام در این سامانه و دریافت نام کاربری برای مشاهده یا فروش ۳۰ درصد از سهام آزاد شده خود اقدام کنند.
بخشی زاده توسعه دسترسی به این سامانه را جزو اولویت های معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک دانست و گفت: دسترسی به سامانه اختصاصی سهام عدالت کارگزاری دی در فاز اول از طریق وب سایت و اینترنت بانک دی فراهم شده است و به زودی دسترسی به این سامانه از طریق نرم افزار موبایلی دیبا نیز مهیا خواهد شد.
گفتنی است سامانه اختصاصی سهام عدالت کارگزاری بانک دی، محدود به شماره ‌حساب‌های بانک دی نبوده و هر یک از دارندگان این سهام که شماره‌حساب سایر بانک‌ها را در سامانه سهام عدالت معرفی کرده‌اند، امکان استفاده از این سامانه را دارند.

[۳] [۴]