شرکت ملی پست با راه اندازی سامانه گفتگوی آنلاین با مشتریان، امکان دسترسی به پشتیبانی برخط در تمامی صفحات وبسایت این اپراتور را برای مشترکان فراهم کرد.
به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ محمد اخلاقی با بیان اینکه امروز خدمات پشتیبانی Online در مرکز روابط تجاری قرار دارد، گفت: «توجه ویژه به تسهیل در ارتباط سریع و آسان مشتری با ارائه خدمات ضروری است.»
مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پست ادامه داد: «در حال حاضر مشتریان به دنبال راه های ارتباطی آسان با مرکز پشتیبانی خدمات می باشند، لذا این شرکت در راستای تحقق تجربه دیجیتال برای مشتریان خود و با هدف توسعه و بهبود فرایندهای پشتیبانی مشتریان، اقدام به راه اندازی سامانه گفتوگوی آنلاین Chat Online در تارنمای خود نموده است.»
وی افزود: «با استفاده از این قابلیت، مشتریان و بازدیدکنندگان از تمامی صفحات وب سایت این شرکت میتوانند با کارشناسان مرکز امور مشتریان ۱۹۳ در ساعات اداری به صورت آنلاین گفتگو و با طرح پرسشها، مشکلات و درخواستهای خود، پاسخ مربوطه را در همان زمان دریافت نمایند.»
اخلاقی درخصوص شیوه کار با این بخش از تارنمای شرکت ملی پست عنوان داشت: «بر این اساس، جهت دسترسی به صفحه گفتگوی آنلاین در پایین صفحه وبسایت، در صورتی که بازدیدکنندهای حداقل ۲ دقیقه در وبسایت حضور داشته باشد، پنجره پشتیبانی آنلاین به صورت خودکار ظاهر شد تا وی بتواند به سرعت با کارشناس مرکز امور مشتریان ۱۹۳ گفتگو کند.»
شرکت ملی پست پیش از این نیز با هدف برقراری ارتباط موثر با مشتریان خود، در سال ۱۳۹۹ نسبت به راهاندازی و توسعه مرکز تماس با شماره سه رقمی ۱۹۳ اقدام نموده است که در حال حاضر روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ تماس مشتریان را به صورت تلفنی پاسخ می دهد.
همچنین این شرکت به منظور لزوم ارتقای ارتباط با مخاطبان با حضور مستمر در پلتفرم های خود در فضای مجازی نیز نظرات و پیشنهادات مشتریان را دریافت و پاسخگوی مشکلات مردم در حوزه استفاده از خدمات پستی است.
لینک کوتاه: