- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

رانندگان تاکسی و اتوبوس در اولویت اختصاص واکسن کرونا باشند

نامه مهم معاون حمل و نقل عمومی به ستاد کرونا
رانندگان تاکسی و اتوبوس در اولویت اختصاص واکسن کرونا باشند
نامه مهم معاون حمل و نقل عمومی به ستاد کرونا
رانندگان تاکسی و اتوبوس در اولویت اختصاص واکسن کرونا باشند
[۱]
سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در نامه ای به دکتر زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا شهر تهران خواستار اولویت رانندگان تاکسی و اتوبوس برای تزریق واکسن کرونا شد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۲]، هاشمی در این نامه عنوان کرد: سیستم حمل و نقل به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان اثربخش کلانشهر تهران به شمار می‌رود که نقش بسزایی در حجم و سطح گسترده جابه‌جایی شهروندان با شیوه‌ها و مدهای مختلف حمل و نقلی را عهده داراست.

ورود ویروس کرونا در یکسال گذشته به کشور نشان داد با وجود تعطیلی بخش‌های اساسی کشور براساس تدابیر ستاد ملی کرونا [۳]لحظه‌ای وقفه یا تعطیلی در بخش‌های مختلف حمل و نقلی که در تمام ساعات شبانه روزی درحال خدمت رسانی به مردم شریف و بزرگوار هستند را نداشت و چه بسا باتمام توان بر خود وظیفه دانست درکنار تمام بخش‌های اجرایی و کادر درمان بایستد تا شاهد بازگشتن زندگی سرشار از سلامت و تندرستی باشیم.

معاون شهردار تهران در ادامه نامه تاکید کرد: همانطور که می‌دانید سهم جابجایی بیش از ۴ میلیون نفری روزانه از طریق شبکه اتوبوس وتاکسی درپایتخت بخشی از سهم عمده حمل ونقل عمومی است و درطول مدت شیوع این بیماری درکشور، درکمال تاسف و ناراحتی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شاهد درگذشت بیش از ۲۰۰ نفر از همکاران زحمتکش و بدون ادعای خود بود که در صف خط مقدم خدمات رسانی به شهروندان بودند.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به ورود واکسن به کشور و آغاز فرآیند توزیع وتزریق آن برای همه بخش‌های دارای اولویت و درگیر این بیماری، مارا برآن داشت تا ضمن تشکر مجدد از زحمات حضرتعالی و همه همکاران، خواهشمند اختصاص سهمیه برای همه همکارانمان در عرصه خدمت‌رسانی به شهروندان و مساعدت و موافقت‌تان برای در اولویت قراردادن این موضوع باشیم.

[۴] [۵]