رئیس کانون عالی بازنشستگان/ تعامل بانک رفاه با سازمان تأمین اجتماعی و جامعه بازنشستگان ستودنی و قابل تقدیر است

رئیس کانون عالی بازنشستگان/ تعامل بانک رفاه با سازمان تأمین اجتماعی و جامعه بازنشستگان ستودنی و قابل تقدیر است
علی اصغر بیات گفت: این بانک در حد توان و امکانات خود با کانون عالی بازنشستگان و سازمان تأمین اجتماعی همکاری داشته است که این تلاش‌ها قابل تقدیر و ستودنی است و سرمایه این بانک، بدون شک متعلق به کارگران و بازنشستگان است که انتقال سهام آن نیز منتفی شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا روابط عمومی بانک رفاه کارگران، رئیس کانون عالی بازنشستگان در مراسم پیاده‌روی و جشن روز خانواده و تکریم بازنشستگان که در محل بوستان ولایت تهران برگزار شد، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را از اساسی‌ترین خواسته های بازنشستگان برشمرد.
علی‌اصغر بیات، حضور تعداد کثیری از بازنشستگان را در مراسم روز تکریم بازنشستگان در تهران و سراسر کشور حامل پیامی دانست و افزود: امروز پیام شما این است که نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نیستید و از صدا و سیما، خبرگزاری ها و جراید کشور خواستارم که اخبار حوزه بازنشستگان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.
وی با تأکید بر اینکه کانون‌های بازنشستگی همواره پیگیر مطالبات این قشر بوده‌، به تلاش‌های مرحوم نوربخش برای ارتقای خدمت رسانی به بازنشستگان اشاره کرد و گفت: در زمان مدیرعاملی شادروان دکتر نوربخش در سازمان تأمین‌اجتماعی، سناریوهای مختلفی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مطرح و توافقاتی نیز حاصل شد. این پیشنهادات به کمیسیون اجتماعی مجلس نیز رفت و این کمیسیون، جلساتی در این ارتباط تشکیل داد و کمیته‌ای به‌صورت خاص، مسئول پیگیری این مهم شد.
رئیس کانون عالی بازنشستگان شرایط اقتصادی و وضعیت معیشتی بازنشستگان را سخت برشمرد و افزود: بازنشستگان خواستار اجرای کامل‌ قانون الزام بوده و انتظار دارند تا خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی و سقف پوشش بیمه تکمیلی افزایش یابد و آنان بتوانند به غیر از مراکز درمانی سازمان از سایر مراکز درمانی نیز استفاده کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش بیمه تکمیلی بوده و یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از این افراد، در طول سال از خدمات بیمه تکمیلی استفاده می کنند. کانون بازنشستگان و مستمری بگیران به عنوان متولی برقراری بیمه تکمیلی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی، با ۴ هزار و ۴۸۵ مرکز درمانی در سراسر کشور طرف قرارداد است و برای بیماران خاص، سقف تعهدات ۱۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *