دورهمی چهارنسل کارتونیست‌ها در عین الدوله/ تهران کارتون ادامه دارد

دورهمی چهارنسل کارتونیست‌ها در عین الدوله/ تهران کارتون ادامه دارد
دورهمی چهارنسل کارتونیست‌ها در عین الدوله/ تهران کارتون ادامه دارد

توسعه پویا- اختتامیه فصل نخست جشنواره بین المللی تهران کارتون با حضور چهارنسل از کارتونیست های کشور در عمارت عین الدوله برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از اداره ارتباطات و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران در اختتامیه فصل نخست جشنواره تهران کارتون با حضور چهارنسل از اساتید، چهره های مطرح و پیشکسوت کارتونیست کشور از برندگان و افراد برگزیده این رویداد هنری توسط مدیرعامل و معاونین سازمان زیباسازی شهر تهران تقدیر و تشکر شد.

رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در مراسم اختتامیه این جشنواره ضمن تقدیر از هنرمندان مشارکت کننده افزود: کارتون و کاریکاتور ابزاری اثرگذار برای بیان و روایت جذاب موضوعات و مسائل شهر است که می تواند بسیاری از گره های فرهنگسازی و آموزش های شهروندی را بازکند.

به گفته مدیرسازمان زیباسازی قرار است جشنواره بین المللی تهران کارتون در فصول و دوره های مختلف سال با موضوعات مختلف و تخصصی زیباسازی و مدیریت شهری برگزار شود.

در این مراسم جمال رحمتی دبیر جشنواره نیز با اشاره به استقبال خوب هنرمندان گفت؛ اساتید و چهره های برتر کشورهای ایتالیا، کوبا، اکوادور، ترکیه و مکزیک آثار خود را به دوره نخست جشنواره ارسال کردند که در کنار ۵۰ اثر کارتونیست های حرفه ای کشور و نیز بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده فراخوان عمومی، مجموعه ای فاخر و با کیفیت از محتوای هنری مدنظر را شکل دادند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=41187

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *