- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

دعوت مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی

دعوت مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی

بانک اقتصادنوین با اوج گرفتن دوباره شیوع ویروس کرونا در برخی استان‌های کشور، مشتریان را به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی و پرهیز از مراجعه حضوری به شعب دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا [۱] و به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین [۲]، در راستای صیانت از سلامت مشتریان و همچنین برای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس، زیرساخت‌های لازم برای استفاده مشتریان از سامانه‌های غیرحضوری فراهم است و مشتریان این بانک می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت بانک به آدرس www.enbank.ir و بهره‌مندی از خدمات اینترنت‌بانک، اینترنت‌بانک همراه، سامانه همراه‌نوین، اپلیکیشن رمز‌ساز ارس و … بیشتر خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت غیرحضوری دریافت کنند.
عملیات انتقال وجه، پرداخت قبوض، دریافت صورت‌حساب و موجودی، دریافت شماره شبا، خرید شارژ، مدیریت چک و دسته‌چک، نمایش چک‌‏های واگذارشده به سپرده، دریافت رمز دوم پویا و پرداخت و مشاهده اقساط تسهیلات در سامانه اینترنت‌بانک و اپلیکیشن همراه‌نوین به سهولت برای مشتریان محترم قابل انجام است.
تلفن‌بانک اقتصادنوین نیز با شماره ۸۴۲۹۲ خدماتی مانند دریافت موجودی و سه گردش آخر کارت و سپرده، دریافت صورت‌حساب، پرداخت قبوض، مسدود کردن کارت و دریافت شماره شبا را به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.
همچنین مشتریان حقوقی این بانک می‌توانند از خدمات مدیریت انتقال وجه سپرده‌های حقوقی (کارپوشه) همراه‌نوین که به‌تازگی در این اپلیکیشن فراهم‌شده است، بهره‌مند شوند.

[۳] [۴]