دعوت از متخصصان در تراکنش دهم ایران

دعوت از متخصصان در تراکنش دهم ایران
دعوت از متخصصان در تراکنش دهم ایران
 ستاد اجرایی دهمین نمایشگاه تراکنش ایران، از مدیران و متخصصان برای عضویت در کمیته‌های علمی نشست‌های تخصصی و همچنین از بانک ها و شرکت‌ها برای پذیرش اسپانسری نشست‌های تخصصی این رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش توسعه پویا، ستاد اجرایی دهمین نمایشگاه تراکنش ایران از مدیران و متخصصان برای عضویت در کمیته های علمی نشست‌های تخصصی ۲۶ گانه و همچنین از بانک ها و شرکت ها برای پذیرش اسپانسری نشست های تخصصی این رویداد بزرگ فناوری های مالی ایران دعوت به همکاری می کند.

علاقمندان حضور در کمیته‌های علمی رزومه کوتاهی به مرکز فابا ارسال کنند و اسامی نهایی کمیته‌های علمی مهرماه به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید. بانک‌ها، شرکت‌ها و یا مراکز نوآوری و سرمایه گذاری می توانند اسپانسر هرکدام از این نشست ها شوند. برای اطلاع از نحوه حضور و مشارکت، خبر زیر را بخوانید و بروشور را دانلود کنید و برای همکاری با مرکز فابا تماس بگیرید. لینک بروشور نمایشگاه دهم تراکنش ایران در رویداد تراکنش ایران بیش از ۲۰۰ نفر در قالب هیئت علمی نشست‌ها، بیش از ۴۰ نفر در کمیته‌های داوری جشنواره‌ها و بالغ بر ۱۰۰ سخنران، راهبری این رویداد را برعهده خواهند داشت.

در دهمین نمایشگاه تراکنش ایران در مجموع ۲۶ نشست برگزار می شود، ۱۴ نشست تخصصی ویژه اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری که هر کدام از این نشست ها ۱۰ عضو کمیته علمی و یک اسپانسر دارد و همچنین ۱۲نشست ویژه زیست بوم نوآوری و سرمایه گذاری که هرکدام از این نشست ها ۸ عضو کمیته علمی و یک اسپانسر دارد.

هدف از برگزاری این نشست ها استفاده حداکثری از همه ظرفیت های علمی متخصصان، مدیران و همه فعالان این عرصه است که دغدغه و دیدگاه‌هایی دارند می توانند به اطلاع اکوسیستم برسانند.

علاقمندان حضور در کمیته‌های علمی می‌توانند متناسب با موضوعات مشخص شده رزومه بسیار کوتاهی از خود را برای مرکز فابا ارسال کنند. شورای سیاستگذاری تراکنش دهم ایران از میان رزومه های رسیده شایسته‌ترین افراد که می‌توانند در موضوع مربوطه صاحب نظر باشند را به عنوان اعضا کمیته علمی انتخاب می‌کند.

گفتنی است، بانک ها، شرکت‌ها و یا مراکز نوآوری و سرمایه گذاری می توانند اسپانسر هرکدام از این نشست های ۲۶ گانه شوند.

وظایف کمیته علمی عبارت است از:

۱: تعیین محورهای مباحث نشست‌ها در تراکنش دهم.

۲:  پیشنهاد سخنرانانی که می‌توانند در نشست‌ها بهترین محتوا را ارائه کنند.

۳: تدوین بیانیه تخصصی نشست.

قابل ذکر است از که مجموع سخنرانان پیشنهادی کمیته علمی و با همفکری اسپانسر و مرکز فابا برای هر نشست ۴ الی ۵ سخنران انتخاب خواهد شد.

همچنین اسامی نهایی کمیته‌های علمی نشست ها مهرماه به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید. سخنرانان نهایی هر نشست نیز آذرماه با همفکری اسپانسر و مرکز فابا به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به ذکر است، تاکنون بیش از ۳۰ درصد از ظرفیت دهمین نمایشگاه تراکنش ایران تکمیل شده است.

رویداد بزرگ فناوری های مالی ایران، در دوره دهم با برنامه‌هایی متنوع ۱۷ تا ۱۹ دی ماه و با موضوع محوری”آینده باهوش است”، میزبان متخصصان، مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در تهران خواهد بود، تا در کنار هم به بررسی و نقد مسائل روز این حوزه بپردازند.

در تراکنش دهم ایران بیش از ۲۰۰ نفر در قالب هیئت علمی، بیش از ۴۰ نفر در کمیته‌های داوری، بیش از ۱۰۰ سخنران نشست‌های تخصصی، راهبری این رویداد را برعهده خواهند داشت و محتوایی متناسب با روندهای روز و دغدغه کسب و کارها رقم می زنند.

این رویداد که در سال جاری دهمین گام بلوغ خود را بر می‌دارد، جذاب‌تر، پررونق‌تر و متنوع‌تر از هر سال برنامه‌ریزی شده است و با موضوع محوری “آینده باهوش است” فصل نوینی از پویایی بانکداران، فناوران و نوآوران را رقم خواهد زد و بیش از دوازده هزار نفر از مدیران، متخصصان و فعالان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت، فناوری و نوآوری را گرد خواهد آورد و با برگزاری بخش نمایشگاهی، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های معرفی، جشنواره های تخصصی و…. فراتر از یک رویداد به هم اندیشی ،شبکه سازی و توسعه بازار بانک‌ها و شرکت‌ها یاری خواهد رساند.

برای اطلاع از جزئیات هر بخش از نمایشگاه دهم تراکنش ایران بروشور پیوست را بخوانید، زمانبندی آن را مد نظر قرار دهید و برای حضور موثر خود از هم اکنون اقدام کنید.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=87410

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *