- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

دستورالعمل بازدید حضوری از نمایشگاه تراکنش

در راستای پیاده‌سازی دستورالعمل های بهداشتی و پروتکل‌های مصوب ستاد کرونا، داشتن کارت واکسن یا تست منفی کرونا برای حضور در نمایشگاه ضروریست

به گزارش  [۲]فابانیوز [۲]، ستاد اجرایی رویداد transaction، با انتشار اطلاعیه ای بازدید حضوری از نمایشگاه تراکنش ایران را منوط به رعایت دستورالعمل های زیر دانست:

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران ساعت ۸ صبح ۲۱ دی ماه با حضور مقامات،مدیران و متخصصان فناوری‌های مالی برگزار می‌شود.

بیش از ۶۰ بانک و شرکت فعال فناوری در بخش نمایشگاهی،مدیران عامل،اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل ۱۸ بانک در بخش بانکداری نوین، ۵۰ محصول در بخش کارگاه‌های معرفی محصول، ده‌ها تیم استارتاپی و VCها در بخش جشنواره نوآوری و استارتاپی، بیش از ۷۰ سخنران در بخش آموزشی، نشست‌ها و میزگردها، بیش از ۹۰ نفر از مدیران و متخصصان در بخش کمیته علمی، بیش از ۳۵ برند فعال در بخش تبلیغات محیطی، بیش از ۲۰ رسانه و ده‌ها خبرنگار در بخش ستاد خبری، رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران را همراهی می کنند..

برخورداری از حمایت ۱۵ اسپانسر، حضور رسانه ملی و پخش زنده از تلویزیون اینترنتی، سایت های خبری و شبکه‌های اجتماعی نیز،عمق اثرگذاری این رویداد را روشن می سازد.

در رویداد ملی Transaction موضوعات رمز ارزها، تحول دیجیتال، هوش مصنوعی، معماری سازمانی، تلکوبانک‌ها، خرید اعتباری، آینده صنعت پرداخت، بانکداری باز، روش های نوین تجزیه تحلیل صورت های مالی،استاندارد IFRS, چالش بانک ها در عرصه سرمایه گذاری و بنگاه داری و….بحث و تبادل نظر می شود.

به همین منظور علاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت های مرکز فابا، فابانیوز و نمایشگاه تراکنش ایران به آدرس های زیر مراجعه کنند:

لینک کلیپ هفتمین تراکنش ایران
https://fabanews.com/?p=24273 [۷]

لینک فابا نیوز

fabanews.com [۲]

لینک مرکز فابا

fabacenter.com [۸]

لینک هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

itefaba.com [۳]

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=35223 [۱]

[۹] [۱۰]