دستاورد درخشان بانک سینا در کاهش مطالبات غیرجاری به کمتر از ۲ درصد

دستاورد درخشان بانک سینا در کاهش مطالبات غیرجاری به کمتر از 2 درصد
قائم مقام بانک در افتتاح شعبه جدید جهرم مطرح کرد:
دستاورد درخشان بانک سینا در کاهش مطالبات غیرجاری به کمتر از ۲ درصد

در راستای توسعه شبکه شعب و تسهیل در خدمت‌رسانی به مشتریان، طی مراسمی با حضور قائم‌مقام‌ بانک سینا، شعبه جدید این بانک در شهر جهرم افتتاح شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط‌‌عمومی بانک سینا؛ علیرضا تقدیری در این مراسم ضمن تبریک آغاز هفته کرامت، با قدردانی از تلاش تمام همکاران در برنامه‌ریزی و راه‌اندازی شعبه جدید اظهار امیدواری کرد افتتاح این شعبه منشاء خیری برای مشتریان باشد و به سودآوری بیشتر بانک کمک کند.
قائم‌مقام بانک سینا مردم منطقه را شایسته بالاترین تکریم‌ها دانست و اظهار داشت: بانک‌ها باید با حفظ کرامت انسانی و به نحو شایسته به مردم خدمت‌رسانی کرده و در راستای تکریم مطلوب مشتریان و ارتقاء بهره‌وری شعب فعالیت کنند.
تقدیری با مثبت توصیف کردن شاخص‌های عملکردی بانک سینا در سال گذشته، بر برنامه‌ریزی و تلاش مدیران و کارکنان برای تداوم این عملکرد مثبت در سال جاری تأکید کرد.
وی در ادامه به موفقیت‌های به‌دست‌آمده در حوزه وصول مطالبات اشاره کرد و گفت: کاهش مطالبات غیرجاری بانک به کمتر از ۲ درصد دستاورد درخشانی است که نقش مهمی در تامین منابع و افزایش توان تسهیلات‌دهی بانک در جهت کمک به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی کشور ایفا خواهد کرد.
مدیر منطقه فارس، کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم با تأکید بر این نکته که افتتاح شعبه جدید در راستای سیاست‌های توسعه شعب و تنظیم شبکه بانک و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر صورت گرفته است، افزود: توسعه شبکه شعب این امکان را می‌‌دهد که مشتریان به خدمات بانکی مورد نیاز خود دسترسی بهتری داشته باشند.
بابک رستگار خاطرنشان ساخت: با گشایش شعبه جدید در شهر جهرم، تعداد شعب منطقه به ۱۷ شعبه افزایش یافت.
گفتنی است در این مراسم موسی راستگو، مدیر سرمایه‌های انسانی و امیر‌علی ابراهیمی مدیر حراست بانک نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=41390

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *