- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

در نشست مشترک سفیر صربستان و نمایندگان پست ایران؛ برگزاری نمایشگاه تمبر مشترک دو کشور بررسی شد

در نشست مشترک سفیر صربستان و نمایندگان پست ایران؛ برگزاری نمایشگاه تمبر مشترک دو کشور بررسی شد
در نشست مشترک سفیر صربستان و نمایندگان پست ایران؛ برگزاری نمایشگاه تمبر مشترک دو کشور بررسی شد [۱]
 درنشست مشترک نمایندگان پست ایران و سفیر صربستان، مجموعه ای از تعاملات فرهنگی دو کشور در حوزه پست و تمبر بررسی شد. 

به گزارش توسعه پویا [۲] به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ عصر امروز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰، نشست مشترکی  به درخواست سفارت کشور صربستان با حضور دراگان تودورویچ ؛ سفیر کشور صربستان، حسن عمیدی؛ مدیرکل دفتر مدیرعامل و ارتباطات شرکت ملی پست و رئیس موزه ارتباطات، فاطمه اعتضادی، مدیرکل دفتر امور پست بین الملل و فهیمی فر نماینده وزارت امور خارجه با هدف بررسی مصوبات نشست اخیر سفارت ایران و پست صربستان برگزار شد. 

سفیر کشور صربستان در این نشست با ابراز خرسندی از همکاری دو کشور گفت: سفارت صربستان آمادگی خود را در راستای هرگونه همکاری پیرامون مصوبات نشست سفارت ایران و پست صربستان  و انجام مراودات فرهنگی و پستی اعلام می کند.

مدیرکل دفتر مدیرعامل شرکت ملی پست و رئیس موزه ارتباطات نیز با اشاره به هشتاد و پنجمین سالگرد روابط دیپلماتیک دو کشور گفت: پیشنهاد می شود پیرو پیش نویس تفاهم نامه ای که توسط پست صربستان آماده و ارسال شده است،  تمبر مشترک دو کشور با طرح مسجد و کلیسا چاپ و منتشر شود.

حسن عمیدی با بیان اینکه تمبر رسانه ارتباطی و سفیر فرهنگی کشورهاست عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن نهم اکتبر، روز جهانی پست، موزه ملی ارتباطات آمادگی خود را به منظور برگزاری نمایشگاه تمبر مشترک اعلام می کند.

[۳] [۴]