کارشناسان در مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد و همچنین سامانه CRM این بانک، به صورت شبانهروزی جهت پاسخگویی به هموطنان و راهنمایی در خصوص سؤالات بانکی آنها آماده هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابطعمومی بانکپاسارگاد، جهت جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری به شعبهها، مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰، همچون گذشته در کلیهی ساعات شبانهروز آمادهی پاسخگویی به سؤالات مشتریان و همچنین راهنمایی در خصوص انجام امور بانکی، بدون نیاز به حضور در شعبه است. همچنین مشتریان میتوانند از طریق سامانهCRM در سایت بانکپاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm، سؤالات خود را ثبت کنند. این سؤالات در اسرع وقت توسط کارشناسان این بانک پاسخ داده خواهد شد.
کلیهی شعبههای این بانک نیز جهت پاسخگویی تلفنی به مشتریان آماده هستند. گفتنی است هموطنان از طریق بهرهمندی از خدمات ارایه شده در بانکداریالکترونیک نیز میتوانند اکثر امور بانکی خود را بهصورت غیرحضوری انجام دهند و به این ترتیب تا حدامکان از مراجعه به شعبهها خودداری کنند.