در آیین اختتامیه سومین همایش ملی «نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید»

تندیس زرین رضایتمندی مشتری به بانک صادرات ایران رسید؛
​در آیین اختتامیه سومین همایش ملی «نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید»

سومین همایش ملی «نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید» تحت عنوان اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، دوشنبه سوم شهریورماه۹۹، در تالار آبگینه وزارت امور خارجه برگزار و تندیس زرین «رضایتمندی مشتری» به بانک صادرات ایران تعلق گرفت.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران این اجلاس با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پساکرونا به ریاست دکتر رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و حمایت ادواری وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و فرمانداری تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور مدیران و کارشناسان اقتصادی، صنایع تولیدی و شرکت‌های خدماتی بزرگ کشور به انجام رسید.
در آیین اختتامیه این اجلاس که با حضور برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از مقامات و مدیران برگزار شد، از بانک صادرات ایران در زمینه رضایت‌مندی مشتری با اعطای لوح و تندیس قدردانی شد.
بانک صادرات ایران با شعار «در خدمت مردم» بودن در آستانه شصت و نهمین سالروز آغاز فعالیت خود از پیشگامان بانکداری الکترونیک در نظام بانکی کشور محسوب می‌شود که با توسعه امنیت در بانکداری الکترونیک و ارایه سرویس‌های متعدد پرداخت در سامانه‌های همراه‌بانک، همبانک و اینترنت بانک، اپلیکیشن صاپ و کیف‌پول الکترونیک را برای آحاد هموطنان راه‌اندازی کرده که نقش موثری در کاهش مراجعه حضوری برای انجام عملیا‌ت‌های بانکی به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا ایفا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط