خلق و طراحی بسته جدید بانکی و اعتباری برای صنعت بیمه کشور

خلق و طراحی بسته جدید بانکی و اعتباری برای صنعت بیمه کشور
مدیرعامل بانک شهر اعلام کرد:
خلق و طراحی بسته جدید بانکی و اعتباری برای صنعت بیمه کشور
مدیرعامل بانک شهر از خلق و طراحی بسته جدید بانکی و اعتباری برای صنعت بیمه کشور خبر داد.

 به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بانک شهر، دکترسیدمحمدمهدی احمدی در نشست مشترک با دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیات مدیره بیمه دانا و امضاء تفاهمنامه همکاری فی مابین، تاکید کرد: این تفاهمنامه، قطعا می تواند منشا اتفاقات مهم میان صنعت بیمه‌ای و بانکی کشور باشد.
دکتر احمدی با بیان اینکه “شعار نوآوری در خدمت” طی ۱۵ سال فعالیت بانک شهر همواره سرلوحه فعالیت ها و اقدامات این بانک بوده است، گفت: امیدواریم آغاز فصل جدید همکاری‌ها (به واسطه خلق و طراحی بسته جدید بانکی و اعتباری) زمینه‌ساز افزایش ضریب نفوذ صنعت بیمه بین عموم مردم جامعه شود.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به همکاری گسترده صنایع بزرگ کشور با این بانک و بهرمندی از جدیدتربن خدمات ارزی، ریالی و بانکداری الکترونیک، گفت: معتقدیم ارائه خدمات بانکی به ویژه خدمات الکترونیک علاوه بر تسهیل و تسریع انجام امور بیمه ای ، فضای مناسبی را برای توسعه این صنعت درکشور به وجود خواهد آورد..
مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت مدیره بیمه دانا نیز در این نشست، ورود بانک شهر به بازار بیمه را فرصتی طلایی و مغتنم برشمرد و بر استمرار و توسعه همکاری‌های مشترک طرفین تأکید کرد.
رضا جعفری با بیان اینکه شرکت بیمه دانا به منظور خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به بیمه‌شدگانِ مجموعه‌های بانک شهر، بسته های خدمات بیمه‌ایِ ویژه‌ای را پیش‌بینی و تدوین کرده است، ابراز کرد: امیدوارم به واسطه انعقاد این تفاهم‌نامه، همکاریِ مشترک، مستمر و سازنده‌ای بین شرکت بیمه دانا و بانک شهر شکل گیرد و ‌این دو‌ نهاد مالی شرکای تجاری خوبی برای ذینفعان خود باشند.
نایب‌رئیس هیات‌مدیره بیمه دانا، بر لزوم ایجاد و تشکیل کارگروه‌های مشترک بین شرکت بیمه دانا و مجموعه بانک شهر با هدف توسعه و تقویت همکاری‌های مشترک در حوزه ارائه خدمات بیمه‌ای و بانکی و همچنین به‌کارگیری شیوه‌های مطلوبِ خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان بانک شهر نیز تأکید کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=81181

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *