- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

خط اعتباری ویژه بانک سپه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام راه اندازی می‌شود

خط اعتباری ویژه بانک سپه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام راه اندازی می‌شود
خط اعتباری ویژه بانک سپه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام راه اندازی می‌شود [۱]
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به بازدید مدیرکل شعب بانک سپه استان البرز از این منطقه گفت: طی توافق صورت گرفته در آینده نزدیک خط اعتباری ویژه این بانک در پیام راه اندازی خواهد شد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، سید مجتبی حسین پور کاشانی، افزود: پیش از این در نشست هایی که با مدیران این بانک داشتیم، ظرفیت های همکاری متقابل با هدف توسعه خدمات رسانی به صنایع و واحدهای تولیدی مستقر در پیام مورد مذاکره و بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، با توجه به پتانسیل های منحصر به فرد این منطقه و استقرار حدود ۳۰۰ شرکت تولیدی و صنعتی در آن، مقرر شد که در آینده نزدیک خط اعتباری ویژه بانک سپه در پیام راه اندازی شود.

حسین پور کاشانی با اشاره به مشکل برخی از واحدها در تامین نقدینگی، تصریح کرد: ارایه تسهیلات در سریعترین زمان ممکن به واحدهای تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از مهم ترین مزایای راه اندازی این خط اعتباری است.

وی ادامه داد: همچنین اولویت در ارائه خدمات ارزی و ریالی، حداقل بروکراسی اداری و امکان بهره برداری اعتباری از سرمایه گذاری محقق شده در پیام از دیگر مزایای راه اندازی خط اعتباری بانک سپه در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام می توان عنوان کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=60301 [۱]

[۳] [۴]