- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

خدمت رسانی توسعه محور سهام عدالت به کشاورزان با سامانه هوشمندسازی صنعت کشاورزی

خدمت رسانی توسعه محور سهام عدالت به کشاورزان با سامانه هوشمندسازی صنعت کشاورزی
خدمت رسانی توسعه محور سهام عدالت به کشاورزان با سامانه هوشمندسازی صنعت کشاورزی [۱]
به مناسبت روز ملی صنعت، رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت و مدیرعامل اندیشکده مهندسی محتوای مدیای ایرانیان از پژوهشگران و متخصصین این مجموعه تقدیر و قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۲] به نقل از کانال تلگرامی طرفداران خوب بیمه دانا، در پی رونمایی از اَبَر سامانه هوشمندسازی کشاورزی ایران که توسط تیم اندیشکده مهندسی محتوای مدیای ایرانیان با همکاری و مشارکت مرکز پایش و مدیریت هوشمند سازی کشاورزی ایران طراحی و به وزارت جهاد کشاورزی ارائه شد، عسگر توکلی رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت و رئیس هیئت مدیره اندیشکده، ضمن پیامی از مدیرعامل اندیشکده دکتر مجتبی علی اکبری و تیم همراه ایشان، پژوهشگران و متخصصین این عرصه تشکر و قدردانی به عمل آورد.

توکلی در پیام خود این کار بزرگ اندیشکده را مثبت ارزیابی کرده و خاطر نشان کرد: راه‌اندازی و هوشمندسازی صنعت کشاورزی نتایج مثبتی را برای این صنعت به همراه خواهد داشت و سهام عدالت کشور را نیز در ابعاد مختلف تحت تاثیر قرار می‌دهد.

توکلی افزود: قطعا منابع کشاورزی از دست رفته بسیاری را در مناطق مختلف کشور، می‌توان از این طریق احیا کرد و در بخش اقتصاد و اشتغال نیز تاثیرات بسزایی خواهد داشت.

لازم بذکر است بالای نود درصد اعضای سهام عدالت را کشاورزان تشکیل می‌دهند.

درخاتمه یادآور می‌گردد؛ توکلی مدیرعامل شرکت خدمات بیمه‌ایی سعاد شرکت بیمه دانا می‌باشند

[۳] [۴]