- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

خدمت‌رسانی به مردم در گرو نوآوری و استفاده از ابزارهای مختلف بانکی است​

خدمت‌رسانی به مردم در گرو نوآوری و استفاده از ابزارهای مختلف بانکی است​
مدیرعامل بانک صادرات ایران در نخستین سفر استانی خود در جمع کارکنان استان سیستان و بلوچستان:
تسلط بر خدمات بانکی لازمه حفظ مشتریان است/ خدمت‌رسانی به مردم در گرو نوآوری و استفاده از ابزارهای مختلف بانکی است​
[۱]

مدیرعامل بانک صادرات ایران در نخستین سفر استانی خود در جمع کارکنان استان سیستان‌ و بلوچستان گفت: رئیس شعبه باید بر اساس منابع، جایگاه مشتریان را شناسایی و مشتریان کلیدی را کرامت و حفظ کند و برای تحقق این هدف، شناخت مشتری و تسلط بر خدمات بانک، دو عامل راهبردی است.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی در جریان بازدید از ۱۲ شعبه این بانک در استان سیستان و بلوچستان در دیدار با روسای حوزه، شعب و کارکنان ستاد تاکید کرد: رصد مشتریان یکی از اولویت‌های مهم رؤسای حوزه‌ها و شعب است. رئیس شعبه باید بر اساس منابع، جایگاه مشتریان را شناسائی و مشتریان کلیدی را تکریم و حفظ کند و برای این تحقق این هدف دو عامل شناخت مشتری، آگاهی و تسلط کامل تمامی همکاران به خدمات، محصولات و قابلیت‌های بانک صادرات ایران و همچنین استفاده از ابزارهای مختلف بانکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران درباره خصوصیات اخلاقی مردمان این استان افزود: مهمترین خصوصیات اخلاقی مردمان سیستان و بلوچستان اخلاص، صفا، یکرنگی، صداقت رفتاری و کاری و همچنین سخت‌کوشی است.

وی در این سفر، شعب و واحد‌های ستادی این بانک در استان سیستان و بلوچستان در شهرهای زابل و زاهدان را مورد بازدید قرار داد و دستور و تأکید لازم را برای بهبود شرایط خدمت‌رسانی به مردم شریف استان، افزایش سهم بازار، کنترل نقدینگی و تخصیص منابع برای حمایت از کسب‌وکارها و تولید و اشتغال در استان صادر کرد.

ایمانی در فضایی صمیمانه با کارکنان صف و ستاد بانک، از نزدیک در جریان روند خدمت‌رسانی، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانک در این استان قرار گرفت و ضمن بررسی منابع، مصارف، مطالبات و شاخص‌های عملکردی، راهکارهای عملیاتی ارتقای بانک و الزامات تقویت همکاری با مشتریان و مردم این استان را مورد تاکید قرار داد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در شهرستان زابل از شعب؛ روستایی هیرمند، زهک، هامون، غدیر، میدان بسیج، بعثت و مرکزی شهر زابل بازدید و با همکاران این شعب دیدار، گفتگو و رهنمودهای لازم را در جهت رسیدن به اهداف تعیین شده عنوان کرد.

ایمانی در شهر زاهدان ضمن دیدار با تمامی کارکنان ستاد مدیریت شعب بانک در این استان، از شعب «آزادی»، «امام خمینی(ره)»، «مشاهیر» و «زاهدان» بازدید و با همکاران این شعب نیز دیدار و بر حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید تاکید کرد.

حمیدرضا پاکدل، مدیر شعب استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی توجه ویژه مدیرعامل بانک صادرات ایران به این استان، از تلاش و همراهی همکاران توانمند و دلسوز استان، کسب بهترین راندمان کاری را با حداقل امکانات و تحمل سختی‌ها در شرایط سخت و ناگوار با همدلی و همفکری، از خصوصیات مردمان کویری عنوان کرد.

گفتنی است معاونت‌های اعتبارات و امور شعب و مدیرامور حوزه مدیریت و ارتباطات، مدیرعامل بانک را در این سفر همراهی کردند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=41419 [۱]

[۳] [۴]