خدمات ویژه بانک اقتصادنوین برای مقابله با شیوع ویروس کرونا

بانک اقتصادنوین با هدف کاهش مراجعات حضوری مشتریان ارجمند به شعب بانک و به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خدمات ویژه‌ای ارائه کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ پیرو ابلاغیه بانک مرکزی ج.ا.ا در راستای مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا و لزوم تسهیل استفاده هم‌وطنان گرامی از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعه به شعب، تمام کارت‌های نقدی بانک اقتصادنوین که تاریخ انقضای آن‌ها اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹ است به مدت یک سال تمدید شد. بدیهی است انجام تراکنش‌های نیازمند به تاریخ انقضا؛ با وارد کردن تاریخ جدید امکان‌پذیر است.
همچنین مبلغ برداشت نقدی از کارت‌های بانک اقتصادنوین روی خودپردازهای این بانک تا چهاردهم فروردین ۱۳۹۹ تا سقف پنج میلیون ریال افزایش یافت.
گفتنی است مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند با استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک مانند اینترنت‌بانک، اینترنت‌بانک همراه، سامانه همراه‌نوین، اپلیکیشن رمز‌ساز ارس و … بسیاری از فعالیت‌های مورد درخواست خود را بدون نیاز به حضور در شعبه دریافت کنند.
علاوه بر خدمات یادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ در تمام ایام هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات مشتریان ارجمند هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *