- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

خدمات بانکی را با سرویس پیام‌نمای بانک ایران زمین دریافت کنید

خدمات بانکی را با سرویس پیام‌نمای بانک ایران زمین دریافت کنید
خدمات بانکی را با سرویس پیام‌نمای بانک ایران زمین دریافت کنید [۱]

بانک ایران زمین شرایطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا از طریق پیام کوتاه بتوانند خدماتی چون کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنتی را دریافت کنند.

به گزارش توسعه پویا [۲] از اخبارپول، خدمات غیرحضوری و اینترنتی بانک‌ها سالهاست که محبوبیت زیادی بین مشتریان کسب کرده است.

در زمانی نه چندان دور حتی برای کوچکترین و متداولترین کارهای بانکی باید ساعتها در صف باجه می ایستادیم تا مثلا یک قبض پرداخت کنیم.

بعدها انجام برخی خدمات از طریق خودپرداز امکانپذیر شده و به تبع آن شعب بانکی نیز خلوت شد. اما بازهم نیاز بود از خانه یا محل کار خود خارج شده و این‌بار در صف گاها طولانی خودپرداز بمانیم.

کمی بعد این مشکل هم حل شد و با ورود گوشی‌های هوشمند، مرحله گذار از شیوه بانکداری سنتی به مدرن سرعت بیشتری گرفت و حالا بسیاری از خدمات بانکی با یک کلیک روی گوشی تلفن همراه انجام می‌شود.

دریافت خدمات بانکی حالا دیگر به سرعت با کمترین وقت و هزینه انجام شده و مشتری دیگه نه تنها وقتش در آن صفوف عریض و طویل هدر نمی‌رود بلکه ممکن است سال تا سال رنگ شعب بانکی را هم نبیند.

اما از آن جایی که رشد تکنولوژی انتها ندارد، بانک ایران زمین در راستای حمایت از مشتریان سامانه پیام کوتاهی را راه اندازی کرده است که طی آن مشتریان بتواند تحت هر شرایطی از خدمات غیرحضوری بانکی استفاده کند.

در سرویس پیام‌نمای بانک ایران زمین کافی است مشتریان عدد ۱۰۱ را بصورت لاتین به سامانه پیامکی بانک با شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ ارسال کنند و با دریافت لینک انتقال بدون لاگین و با کلیک بروی لینک و وارد کردن شماره همراه، انتقال وجه کارت به کارت آنها تا سقف ۱۰میلیون تومان با سهولت انجام شود. لازم به ذکر است که در این خدمت، حساب مبدا باید بانک ایران زمین باشد.

همچنین مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند با ارسال عدد ۱۰۲ بصورت لاتین به سامانه ۳۰۰۰۶۹۰۵ شارژ سیمکارت خریداری کرده و با ارسال عدد ۱۰۳ به سامانه مذکور بسته اینترنت خریداری کنند.

شایان ذکر است که سرویس پیامکی بانک ایران زمین از سالها پیش راه اندازی شده و اکنون با این خدمات جدید توسعه یافته است.

گفتنی است، بنا به اعلام روابط عمومی بانک ایران زمین، امروزه یکی از مشکلات کاربران تلفن‌های همراه مواجهه با انبوهی از پیامک ها است که در کوتاه مدت ضمن اشغال حافظه تلفن، مشکلاتی را برای پیدا کردن پیام های خاص ایجاد می‌کند، به همین منظور لازم است مشتریان بانک ایران زمین با ذخیره سرشماره های پیامکی در بین مخاطبین خود، همواره به سرشماره پیامکی بانک دسترسی سریع و آسان داشته باشند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=37929 [۱]

[۳] [۴]