خبرهای خوش بانک ایران زمین در عصر کرونایی

خبرهای خوش بانک ایران زمین در عصر کرونایی
خبرهای خوش بانک ایران زمین در عصر کرونایی
بانک ایران زمین که از حدود پنج سال پیش استراتژی خود را بر پایه گسترش خدمات دیجیتال بنا نهاده، با تداوم بحران شیوع ویروس کرونا و گسترش سویه امیکردن برنامه های ویژه ای را جهت تسریع و تقویت خدمات دیجیتال خود پیش بینی کرده است به طوری که خبرهای خوشی مبنی بر اجرای پلتفرم‌های جدید دیجیتالی در این بانک منتشر شده است بر همین اساس می توان مدعی شد که شعار بانکداری الکترونیک، در رابطه با این بانک کاملا عملیاتی شده است.

به گزارش توسعه پویا به نقل از شمانیوز، زندگی در عصر کرونایی بی تردید تفاوت های چشمگیری با دوران ماقبل شیوع این ویروس را دارد چرا که این بحران جهانی همه عرصه زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داد.

موضوع اقتصاد یکی از مولفه های اصلی پیشبرد امور در عرصه های مختلف است و بانک ها به عنوان بنگاه های اقتصادی نیز در مدیریت این امر نقش انکار ناپذیری دارند اما در این برخی از این بنگاه های اقتصادی استراتژی خود به نحوی تنظیم کرده اند تا در مواقع بحرانی خللی در عملکرد آنان و عرصه خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود.

شیوع ویروس کرونا از اواخر سال ۹۸ با تغییر در سبک زندگی همراه بود که در این بین بهره مندی از فضا و بستر دیجیتال یک ضرورت محسوب شد، البته پیشبرد این مهم و پیشرفت در آن به میزان تعهد در عملیاتی سازی مسئولیت اجتمالی سازمان ها،  نهادها و بنگاه ها وابسته بود.

در این بین بانک ایران زمین در چارچوب پیشبرد رسالت های تعریف شده خود در حوزه مسئولیت اجتماعی درکنار سایر اقدامات پیشگیرانه، و با درنظر گرفتن اهمیت تولید واکسن و واکسیناسیون سراسری در رفع این بحران جهانی دست به کار شد و حمایت خود را از تولید واکسن در کشور اعلام کرد که با تولید واکسن کرونای کوبرکت همراه شد.

بر اساس این گزارش، با شیوع ویروس کرونا این بانک اقدام ارزنده ای را در همین راستا صورت داد به طوری که می توان ادعا کرد بانک ایران زمین کارنامه درخشانی را در عرصه مسئولیت های اجتماعی در دوران بحران کرونا از خود ارائه و به یادگار گذاشت.

بانک ایران زمین در راستای حمایت از نظام سلامت کشور و به‌منظور حفظ، مراقبت و کمک به جامعه ای که در آن فعالیت می‌کند اقدامات متعدد و مؤثری را در جهت مقابله با ویروس کرونا انجام داده است که می توان به مشارکت درراه اندازی مرکز تجمیعی واکسن کرونا در باغ‌موزه دفاع مقدس، افزایش خدمات بانکداری مجازی، ارائه دستگاه های ساخت واکسن در راه‌اندازی خط تولید واکسن کوبرکت، امهال تسهیلات صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا و … اشاره کرد.

اما با قرمز شدن وضعیت اکثر نقاط کشور با سویه جدید امیکرون، ضرورت استفاده از خدمات غیرحضوری بانک‌ها برای چندمین بار اهمیت پیدا کرد و بانک ایران زمین با ارائه خدماتی گسترده سعی در برطرف کردن نگرانی ها در خصوص شیوع گسترده سویه جدید کرد.

گفتنی است، مشتریان این بانک با استفاده از اینترنت‌بانک، خدمات سپرده، انتقال وجه داخلی، انتقال وجه بین‌ بانکی، خدمات کارت و مدیریت چک بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی دریافت کنند.

دستگاه‌های خودگردان، اپلیکیشن همراه بانک و دستگاه‌های VTM از دیگر خدمات بانک ایران زمین برای بی‌نیازی مشتریان از مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند.

همچنین خبرهای خوشی مبنی بر اجرای پلتفرم‌های جدید دیجیتالی در این بانک منتشر شده است بر همین اساس پی توان مدعی شد که شعار بانکداری الکترونیک، در رابطه با این بانک کاملا عملیاتی شده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=36893

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *