خبرنگاران، چشمان همیشه بیدار جامعه/ تمجید از نقش امیدآفرین اصحاب رسانه

خبرنگاران، چشمان همیشه بیدار جامعه/ تمجید از نقش امیدآفرین اصحاب رسانه
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در پیامی به مناسبت روز خبرنگار:
خبرنگاران، چشمان همیشه بیدار جامعه/ تمجید از نقش امیدآفرین اصحاب رسانه
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تمجید از نقش بی بدیل اصحاب رسانه در امید آفرینی و تقویت روح همبستگی جامعه، این روز را به تمامی فعالان رسانه ای که همواره همراه و پشتیبان جامعه تولید و تجارت کشور بوده اند، تبریک گفت.
به گزارش توسعه پویا به نقل از شاتا، متن پیام محمد حسن ترابی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی‌‏تردید خبرنگاران، چشمان همیشه بیدار جامعه هستند که با آگاهی بخشی و انعکاس اخبار و اطلاعات صحیح، زمینه رشد و تعالی مردم را در کنار ایجاد فضایی پر امید و با نشاط فراهم می‏‌کنند.

اصحاب قلم و فرهنگ کشورمان مجاهدانه در شرایطی که کشور با تحریم‌های ظالمانه دشمنان و همچنین شیوع ویروس کرونا مواجه بود، در زمینه امیدآفرینی به جامعه و زنده نگه داشتن روح همبستگی عمومی نقش بی‌بدیل و قابل تقدیری ایفا نمودند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران فقیدی که در روز خبرنگار امسال در کنارمان نیستند به بهانه این روز و به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ تولید و تجارت از تمامی فعالان گرانقدر رسانه ای که با قلم و اندیشه خود حامی و همراه همیشگی صنعتگران، معدن کاران، فعالان اقتصادی و کارآفرینان بودند، تقدیر نموده و از درگاه ایزد منان سرافرازی، سربلندی و موفقیت بیش از پیش این عزیزان را در تحقق رسالت خطیرشان مسئلت دارم.

محمدحسن ترابی

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *