- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

حمید شکری، رئیس و دبیرگروه تخصصی روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه یونسکو شد

حمید شکری، رئیس و دبیرگروه تخصصی روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه یونسکو شد
حمید شکری، رئیس و دبیرگروه تخصصی روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه یونسکو شد [۱]

علی نوریجانی رییس کل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران با اهدای حکم انتصاب، حمید شکری خانقاه را به عنوان رییس و میلاد زارعی را به عنوان دبیر گروه تخصصی روابط عمومی باشگاه منصوب کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران، نخستین جلسه گروه تخصصی روابط عمومی باشگاه با حضور علی نوریجانی رییس کل باشگاه و حمید شکری خانقاه، حمید ضیایی پرور، محمد رضا محمد یوسفی، اکرم صوفی، علیرضا حقیقی، سینا تفنگچی و میلاد زارعی به عنوان اعضای گروه تخصصی روابط عمومی برگزار شد .

در این جلسه که در محل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران برگزار شد علی نوریجانی رییس کل باشگاه ضمن تاکید بر برگزاری منظم جلسات گروه تخصصی روابط عمومی و برنامه ریزی مدون برای این عرصه گفت: به دنبال این هستیم تا جو نخبگانی و همزمان عملیاتی در باشگاه های یونسکو داشته باشیم تا بتوانیم کارهای متمایز و مورد قبول تمامی مخاطبان را به ثمر برسانیم. ما هیچ رقابتی با هیچ تشکلی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی نداریم و آمده ایم تا در کنار دیگر تشکل ها مسیر جدیدی و چتر وحدت ایجاد کنیم و با همکاری های داخلی و بین المللی به نتایج مطلوب برسیم.
نوریجانی تاکید کرد: گروه های تخصصی باشگاه محور های عملیاتی هستند و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در هیات امنای باشگاه، اولویت تشکیل و فعالیت گروه روابط عمومی جهت ارتباط با گروه مخاطبان یونسکو ایران بسیار بالا ارزیابی شده است. باشگاه های یونسکو ظرفیتی ملی است که نظام آن را برای استفاده همه ایجاد کرده است و متعلق به فرد و جریان خاصی نیست و همه ما وظیفه داریم با جذب حداکثری فضای حضور را برای علاقمندان از تمامی نسل ها و علایق گسترده کنیم.

در پایان این مراسم علی نوریجانی رییس کل باشگاه ضمن تقدیر از حضور مدعوین و اعضای کارگروه تخصصی روابط عمومی، با اهدای حکم انتصاب، حمید شکری خانقاه را به عنوان رییس گروه تخصصی روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران و میلاد زارعی را به عنوان دبیر گروه تخصصی روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران منصوب کرد.

حمید شکری خانقاه متولد چهارم تیرماه هزار و سیصد و چهل و هفت، دارای دکترای تخصصی جامعه شناسی ارتباطات فرهنگی با رساله دکتری برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطات انسانی برای افزایش اعتماد اجتماعی از دانشگاه علوم تحقیقات است. معاون برنامه‌ریزی ارتباطی و مطالعات افکار‌عمومی مرکز روابط‌عمومی وزارت جهاد کشاورزی، مدیرعامل موسسه برنامه‌ریزی ارتباطی برنامه پژوهان آینده، مدیر مسئول انتشارات فکر نو، رییس اداره مطالعات افکار‌عمومی، رئیس اداره تجهیز و توسعه نیروی انسانی روابط‌عمومی، عضو کمیسیون نظارت بر نشریات ادواری، عضو شورای سیاستگذاری روابط‌عمومی وزارت جهاد، مسئول کمیته آموزش انجمن متخصصان روابط‌عمومی ، سردبیر نشریه ارتباط، دبیر سرویس صفحه روابط‌عمومی روزنامه آرمان، بیست و شش سال سابقه در حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیک روابط‌عمومی و ارتباطات انسانی، ارتباطات رسانه‌ای، مطالعات افکار عمومی و پژوهش از سوابق اجرایی وی محسوب می‌شوند.

تدریس دروس مختلف روابط‌عمومی با رویکرد برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی و مدیریت استراتژیک ارتباطات انسانی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، دانشکده خبر، مراکز آموزش عالی، دانشگاه ادیان و مذاهب و مراکز آموزشی سازمان‌ها از سال هزار و سیصد و هشتاد و یک، سخنرانی در بیش از پنجاه همایش علمی روابط‌عمومی و تدریس در بیش از یکصد و بیست کارگاه آموزشی تخصصی روابط‌عمومی در سطوح ملی و استانی سوابق آموزشی ایشان است. کتاب‌های برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌عمومی، برنامه جامع روابط‌عمومی، مجموعه کتاب‌های کاربردی شیوه نامه تبلیغات، انتشارات، آموزش زبان فرانسه به شیوه مستقیم، فرهنگ لغت اقتصاد و بازرگانی انگلیسی- فارسی، ترجمه این حیواناتی که بر دنیا حکومت می‌کنند، مکالمات روزمره ایتالیایی به فارسی و عناوین دیگری، کتابهای منتشره ایشان است. وی انتشار بیش از پنجاه مطلب در حوزه روابط‌عمومی در مجلات را در کارنامه خود دارد.

عنوان چهره برترعلمی روابط‌عمومی درهفتمین و کسب عنوان ستاره روابط‌عمومی در هشتمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی، برنده جایزه تعالی ارتباطات از موسسه علمی ژربرای فرانسه در سال جاری و دریافت بیش از پانزده لوح تقدیر و تشویق‌نامه از وزرا و مسئولان سازمان‌ها در کارنامه وی موجود است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=41443 [۱]

[۳] [۴]