- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

حمایت منطقه ویژه اقتصادی پیام از اقشار آسیب پذیر

حمایت منطقه ویژه اقتصادی پیام از اقشار آسیب پذیر
حمایت منطقه ویژه اقتصادی پیام از اقشار آسیب پذیر
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: این منطقه علاوه بر اجرای رسالت های ذاتی خود، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه را نیز در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۱] و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق افزود: به همین منظور مرکز نیکوکاری [۲] در این منطقه راه اندازی که اشتغال پایدار برای نسل جوان، حمایت از بیماران صعب العلاج، کمک های معیشتی، تامین مایحتاج زندگی و جهیزیه نوعروسان از جمله دلایل تشکیل مرکز نیکوکاری منطقه ویژه اقتصادی پیام است.

ثناگو مطلق گفت: همچنین در راستای مهارت آموزی به افراد جویای کار، طرحی با عنوان ایجاد مرکز کارآفرینی در منطقه با همکاری پیام، کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین در حال برنامه ریزی است که در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: از دیگر برنامه هایی که هم اکنون به صورت جدی در این مرکز با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین در حال انجام است، شناسایی مایحتاج نیازمندان بر اساس فصول سال و تامین آنها است.

ثناگو مطلق خاطر نشان کرد: به همین منظور و با توجه به بازگشایی مدارس و نیاز دانش آموزان تحت پوشش به وسایل ارتباطی از جمله تبلت، تهیه این قبیل دستگاه ها در برنامه های این مرکز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: توزیع تبلت بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت مرحله ای از سوی مرکز نیکوکاری پیام انجام خواهد شد.

ثناگو مطلق عنوان کرد: هچنین با فرارسیدن فصل سرما چندین دستگاه گرمایشی از سوی این مرکز تهیه و در حال توزیع بین نیازمندان است.

[۳] [۴]