- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

حمایت مرکز”فابا” از همایش بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران

حمایت مرکز”فابا” از همایش بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران
حمایت مرکز”فابا” از همایش بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن ایران [۱]

.مدیر عامل مرکز فابا: گیمیفیکیشن در اروپا و آمریکا کاربرد های وسیع و مفیدی پیدا کرده و با توسعه تکنولوژی نیاز است تا آن را در کشور بومی سازی کنیم.

مرکز فرهنگ سازی و آموزش بانکداری الکترونیک شبکه بانکی کشور (فابا)، از نخستین همایش بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن حمایت می کند.

به گزارش توسعه پویا [۲] از   فابا نیوز [۳]، محمد مراد بیات،مدیر عامل مرکز فابا با مهم دانستن جایگاه گیمیفیکیشن درصنعت مالی و اقتصاد کشور، گفت: گیمیفیکیشن چند سالی است که جزو جدیدترین موضوعات علمی حوزه مالی و خدمات است و نیاز است تا در کشور بنیان های علمی و عملیاتی آن تقویت شود.

دبیر کل رویداد بین المللی Transaction با اشاره به اینکه مرکز فابا [۴] تصمیم دارد، تا در این همایش به عنوان یکی از حامیان اصلی حضور پیدا کند،تاکید کرد: گیمیفیکیشن در اروپا و آمریکا کاربرد های وسیع و مفیدی پیدا کرده و با توسعه تکنولوژی نیاز است تا آن را در کشور بومی سازی کنیم.

گفتنی است،نخستین همایش بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن [۵] با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای [۶]، مرکز فابا [۴] و دانشگاه های معتبر کشور، اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در اصفهان برگزار می شود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=38293 [۱]

[۷] [۸]