- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

حمایت دولت از ایرلاین ها برای انجام پروازهای مسافری از فرودگاه بین المللی پیام

استاندار البرز عنوان کرد:
حمایت دولت از ایرلاین ها برای انجام پروازهای مسافری از فرودگاه بین المللی پیام
استاندار البرز عنوان کرد:
حمایت دولت از ایرلاین ها برای انجام پروازهای مسافری از فرودگاه بین المللی پیام
[۱]
استاندار البرز با بیان اینکه فرودگاه بین المللی پیام از نظر ساختاری و زیر ساختی قابلیت های بالقوه ای دارد که باید به بالفعل تبدیل شوند، گفت: تمام ایرلاین هایی که در این فرودگاه استقرار یابند مورد حمایت استانداری و دولت به صورت ویژه قرار می گیرند.

به گزارش توسعه پویا [۲] از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام مجتبی عبداللهی روز شنبه در حاشیه انجام پرواز مسافری از نجف اشرف به این فرودگاه و بالعکس افزود: باید بتوانیم از تمام توان فرودگاه پیام استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه پیام استانداردهای لازم را از هر جهت از جمله باند بسیار خوب پروازی دارد افزود: در خصوص پروازها نیز تلاش ها به این سمت است که پروازهای منظم داخلی و خارجی از استان البرز و از طریق این فرودگاه شکل بگیرد.

عبداللهی با اشاره به بر قراری پروازهای نجف اشرف به فرودگاه بین المللی پیام اظهار داشت: هدف این است که با شروع و تداوم این پروازها بتوانیم اقداماتی برای برقراری پروازهای داخلی نیز انجام بدهیم.

استاندار البرز ضمن دعوت از ایرلاین ها برای حضور در فر ودگاه بین المللی پیام گفت:به همین منظور مکاتباتی صورت گر فته و شاهد استقبال های بسیار خوبی از سوی ایرلاین ها نیز هستیم.

عبداللهی با اشاره به ظرفیت های البرز از جمله جمعیت این استان بیان داشت: فرودگاه پیام این امکان را دارد که خدمات لازم را به مردم این استان و در کنار آن استان های همجوار مانند قزوین و زنجان ارایه بدهد.

استاندار البرز با بیان اینکه افزایش پروازهای داخلی و خارجی از طریق فرودگاه بین المللی پیام یکی از درخواست های ما است، گفت: استانداری نیز آمادگی لازم برای حمایت و ارایه خدمات را برای تحقق این مهم دارد.

عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ظرفیت فرودگاه مهرآباد دیگر جوابگو نیاز مردم نیست و باید از بخش های دیگری در این رابطه بهره برد تاکید کرد: فرودگاه بین المللی پیام این قابلیت را دارد که بخش قابل توجه ای از پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی مهرآباد را پوشش داده و به خود اختصاص بدهد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=61837 [۱]

[۳] [۴]