حمایت بانک کارآفرین از مدرسه کودکان کار و بازمانده از تحصیل

بانک کارآفرین در راستای ایفای تعهدات ​مسولیت اجتماعی بانک، اقدام به بازسازی و تجهیز سیستم گرمایشی مجتمع آموزشی آل احمد (مدرسه کودکان کار و بازمانده از تحصیل) کرد.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، مجتمع آموزشی آل احمد از جمله مدارس آموزشی کودکان کار است که با آموزش بیش از۴۰۰ کودک کار و بازمانده از تحصیل به کمک سیستم آموزشی کشور آمده است.

بنا به گفته سمانه سنگسری مدیر و موسس این مجتمع آموزشی ، این مدرسه با قدمت  بیش از پانزده سال از حدود دو از ده سال پیش رسما به عنوان مجتمع آموزرشی کودکان کار و بازمانده از تحصیل مجوزهای لازم را اخذ کرده و نسبت به آموزش کودکان و خصوصا کودکان اتباع اقدام می کند.

به گفته وی، در حال حاضر ۴۰۰ دانش آموز دختر و پسر در دو شیفت صبح و ظهر در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

دانش آموزان این مجتمع که اغلب از کودکان کار افاغنه و ایرانی هستند بعد از تحصیل در این مجتمع کارنامه قانونی مورد تائید امور بین الملل آموزش و پرورش را دریافت می کنند و بعد از اخذ این گواهی امکان ادامه تحصیل در تمام مدارس ایران را دارند.

  بر اساس این گزارش، همزمان با تکمیل بازسازی و تجهیز این مجتمع ، در بازدید مدیران بانک کارآفرین از این مجتمع که صبح امروز انجام شد ، علاوه بر کمک های  انجام شده برای نوسازی مدرسه لوازم التحریر و وسایل  کمک آموزشی ، کتاب به دانش آموزان اهدا شد.

مجتمع آموزشی آل احمد ( مدرسه کودکان کار و بازمانده از تحصیل )در منطقه شوش تهران قرار داردکه مجوزهای لازم برای آموزش از اداره بین الملل آموزش و پرورش فعالیت می کند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=34982

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط